حضور مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در اجتماع مردم ارومیه

در گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و شهدای خدمت مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با حضور در اجتماع بزرگ مردم ارومیه یاد و خاطره رییس جمهور شهید و شهدای خدمت را گرامی داشتند.

حضور مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در اجتماع بزرگ مردم ارومیه

به گزارش برقاب، شرکت کنندگان در این اجتماع با سردادن شعارهای انقلابی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رییس جمهور شهید آیت الله رییسی و شهدای خدمت، بر عزم و اراده خود در تبعیت از ولی فقیه و تداوم راه شهدا خصوصا رییس جمهور شهید در خدمت به کشور و مردم تاکید کردند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله رییسی در دوران ریاست جمهوری اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات و توجه به محرومین جامعه و مناطق محروم از ویژگی های منحصر به فرد آیت الله رییسی بود که از ابتدای دولت سیزدهم در عملکرد دولتمردان عینیت یافت.
محمداشرفی، مردم مداری و فعالیت برحول محور توجه به مردم را ویژگی دیگر رییس جمهور شهید برشمرد و افزود: سفرهای متعدد به استان ها و دربین مردم بودن خصوصا در حوادث و بلایای طبیعی، از آیت الله رییس شخصیتی مردمی ساخته بود که این موضوع در مراسم های تشییع شهدا در جای جای کشور نمود داشت.
وی در ادامه با اشاره بر تداوم راه شهدای خدمت خصوصا رییس جمهور شهید، برسرلوحه قرار دادن رفتار و مشی آیت الله رییسی در توجه و رسیدگی به امورات و مشکلات مردم و پیروی محض از ولی فقیه و منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد.