حذف قبوض کاغذی مشترکان آبفای منطقه ۶ تهران

به گزارش برقآب در چارچوب اجرای طرح ملی «قبض سبز» از خردادماه امسال تمامی قبوض کاغذی آب‌بهای مشترکان آبفای منطقه ۶ تهران حذف شد. معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران با اعلام این خبر گفت: با اجرای حذف قبوض دیگر هیچ قبض کاغذی به منازل مشترکان ارسال نخواهد شد […]

به گزارش برقآب در چارچوب اجرای طرح ملی «قبض سبز» از خردادماه امسال تمامی قبوض کاغذی آب‌بهای مشترکان آبفای منطقه ۶ تهران حذف شد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران با اعلام این خبر گفت: با اجرای حذف قبوض دیگر هیچ قبض کاغذی به منازل مشترکان ارسال نخواهد شد و آب‌بهای مصرفی مشترکان تنها از طریق پیامک و از شماره ۱۰۰۰۱۵۲۲ برای آن‌ها ارسال می‌شود.

جواد رحمانی با بیان این‌که این طرح در چارچوب سیاست‌های دولت الکترونیک اجرایی شده است، افزود: در صورت دریافت‌نشدن و یا ارسال پیامک اشتباه، اعلام شماره تلفن جدید و یا تغییر نام مشترک دریافت‌کننده پیامک، مشترکان می‌توانند شناسه قبض آب خود را به شماره ۱۰۰۰۱۵۲۲ پیامک کنند.

او با اشاره به این‌که سامانه ارتباطی ۱۲۲ به عنوان پل ارتباطی با مردم به صورت شبانه‌روزی پاسخ‌گوی مشترکان آب و فاضلاب است خاطرنشان کرد: مشترکان در صورت نیاز به مشاهده جزئیات قبض آب‌بها و دریافت سایر خدمات آب و فاضلاب می‌توانند به بخش خدمات مشترکین پورتال شرکت آب و فاضلاب استان تهران مراجعه کنند.