جمع‌آوری ۴۵۲ دستگاه ماینر غیرمجاز در استان همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از جمع‌آوری ۴۵۲ دستگاه ماینر و کشف ۷۶ مزرعه رمز ارز غیرمجاز از ابتدی سال تاکنون در استان همدان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی در نشست صمیمی که با حضور مهندس کفیل مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور، […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از جمع‌آوری ۴۵۲ دستگاه ماینر و کشف ۷۶ مزرعه رمز ارز غیرمجاز از ابتدی سال تاکنون در استان همدان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی در نشست صمیمی که با حضور مهندس کفیل مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور، سرهنگ امیری رئیس اقشار تخصصی و سرهنگ بختیاری مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان برگزار شد، با بیان اینکه وظیفه شرکت توزیع نیروی برق استان تأمین برق مطمئن و پایدار برای مردم است، اظهار کرد: تمام افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند بسیار فنی و تخصصی هستند.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان یک شرکت جهادی به تمام معنا است، عنوان کرد: ما در شرکت توزیع علاوه بر اقداماتی که در راستای اصلاح،  توزیع و بهینه‌سازی شبکه وظیفه داریم برق مطمئن و پایدار را برای مردم تامین کنیم و در کنار آن باید موضوعات مربوط به ارباب رجوع و مدیریت مصرف نیز شکل بگیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع  نیروی برق استان همدان با اشاره به اینکه این شرکت یکی از شرکت‌های برتر در سطح کشور است، بیان کرد: درطول چند سال اخیر این شرکت در سطح استان و کشور در بحث‌های مختلف مقام های برتر را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه امسال شرایط سختی برای صنعت برق بود، به تشریح دلایل قطعی برق در استان طی هفته‌های گذشته اشاره و اظهار کرد: امسال به دلیل کاهش ۵۰ درصدی بارندگی‌ها و افزایش شدید دما نسبت به سال گذشته، ناترازی بین تولید و مصرف به وجود آمد و به همین دلیل به ناچار برنامه خاموشی برق در استان اعمال شد.

جمشیدی افزود: امسال با کاهش بارندگی‌ها تولید برق‌آبی از سدهای بزرگ کشور به شدت کاهش یافت و شاهد کمبود ۴۰ درصدی آب بودیم که موجب شد تولید برق‌آبی کشور با محدودیت مواجه شود.

وی با اشاره به مشکلات صنعت برق کشور، با بیان اینکه امسال موضوع ماینرها و رمزارزهای غیر مجاز گریبان صنعت برق کشور را گرفته است، از جمع‌آوری ۴۵۲ دستگاه ماینر و کشف ۷۶ مزرعه رمز ارز غیرمجاز از ابتدی سال تاکنون در استان همدان خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بیان کرد: از سال ۹۸ تاکنون ۱۴۳ مزرعه رمزارز با ۲ هزار و ۶۰ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف شده که این دستگاه‌ها ۴ مگاوات برق به خود اختصاص داده بودند که جمع‌آوری شده و بخشی از ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خسارتی که به شبکه وارد کرده بودند دریافت شده و مابقی نیز در حال دریافت است.

وی با بیان اینکه پیک استان در بیشترین حالت ۷۶۵ مگاوات و سهمیه در نظر گرفته شده برای استان ۵۷۰ تا ۶۳۰ مگاوات بود، عنوان کرد: با توجه به اینکه پیک استان از میزان سهمیه حدود ۱۹۰مگاوات بیشتر بود بنابراین برای جبران آن باید مدیریت مصرف و برنامه خاموشی در دستور کار قرار می‌گرفت.

جمشیدی با تاکید بر اینکه سهمیه برق استان به صورت عادلانه بین مشترکین تقسیم شد، بیان کرد: برق مراکز مهم و حساس همچون  مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، مراکز نظامی، اطلاعاتی و امنیتی لحظه‌ای قطع نشد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های سپاه و بسیج در طرح مدیریت و بهینه‌سازی مصرف برق طی ماه‌های اخیر تاکید کرد: در راستای بهینه‌سازی مصرف برق تعامل دو طرفه بین شرکت توزیع نیروی برق استان و سپاه و بسیج شکل گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ادامه داد: سپاه و بسیج به خوبی پای کار آمدند و در مانورهایی که برگزار شد حضور مؤثر داشتند و علاوه بر اینکه در حوزه پایش واحدهای تجاری و اداری و نمای ساختمان‌ها ورود داشتند در حوزه جمع‌آوری رمز ارزها و دستگاه‌های ماینر غیرمجاز نیز همکاری شایسته‌ای داشتند.

وی ضمن تقدیر از همراهی مردم در مدیریت مصرف برق یادآور شد: اطلاع رسانی گسترده و به موقع توسط روابط عمومی شرکت انجام شد به نحوی که علاوه بر برنامه‌های تلویزیونی ۶ میلیون پیامک در راستای مدیریت مصرف برای شهروندان ارسال شد که تاثیرگذار بود.

جمشیدی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان جزو رتبه‌های برتر در مدیریت خاموشی و اطلاع‌رسانی درست بین شرکت‌های توزیع نیروی برق در سطح کشور است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با فرهنگسازی مدیریت مصرف دیگر شاهد خاموشی نباشیم.

هدف بسیج ادارات ارتقای فرهنگ خدمت‌رسانی بی‌منت و جهادی است.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور نیز در ادامه با اشاره به نقش‌آفرینی بسیج ادارت در کارآمدسازی نظام اداری کشور اظهار کرد: هدف ما در بسیج ادارات ارتقای فرهنگ خدمت‌رسانی بی‌منت و جهادی و افزایش میزان رضایت‌مندی مردم است.

فضل اله کفیل با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت انقلابی و مردمی زمینه مناسبی برای استفاده حداکثری از ظرفیت بسیج فراهم شده است،عنوان کرد: امیدواریم با تغییر دولت شاهد حرکت گسترده جهادی در سطح کشور باشیم.

وی با تقدیر از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برای  باور و ارج نهادن به کار ارزشی بسیج تصریح کرد: امروز رویکرد بسیج همین اقدامی است که شما انجام داده و دنبال می‌کنید.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور برگزاری میز جهادی خدمت، نظام مسائل و استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی را ابزارهای مهم سازمان بسیج ادارات و کارمندی به منظور دست‌یابی به اهداف در ارتقای خدمت و افزایش رضایتمندی مردم نام برد و بیان کرد: باید در تمام دستگاه‌ها و ادارات خدمتی صادقانه به مردم ارائه داد و بسیج در این راستا در کنار دستگاه‌ها و ادارات نقش‌آفرینی خواهد کرد.