جلسه هماهنگی و برنامه ریزی پیشگیری از سرقت تجهیزات برق با مشارکت فرماندهان ارشد نیروی انتظامی استان درمحل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار شد

جلسه هماهنگی و برنامه ريزي پیشگیری از سرقت تجهيزات برق  با حضورمدیران به میزبانی شرکت توزیع برق استان برگزار گردید.

دکتر مسعود خواجه وند مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان، ضمن تشکر صمیمانه از همکاری و همراهی مجموعه خدوم نیروی انتظامی استان با صنعت برق ،  گفت :   با توجه به پیامدها و خسارات  مالی  وجانی سرقت  از تجهیزات برق و بروز آسیب و خاموشی ناشی از آن  و تبعات  ناخوشایند آن که نارضایتی مشترکین وجه بارز آن به شمار می آید، برنامه ریزی مناسب  و هماهنگی کامل در پیشگیری و برخورد با سرقت از تجهیزات برق ، ضرورتی انکار ناپذیر بوده و جزو رئوس اصلی مجموعه مدیریتی برق استان می باشد.

در ادامه  سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان با بیان اینکه  سرقت یک پدیده اجتماعی است ، گفت :  باید  در مواجهه و مقابله با سرقت شیوه  درست مقابله با آن را انتخاب کنیم ودر این امر مهم اهتمام ویژه ای داشته باشیم .

سرهنگ عبدالمالکی بیان کرد : نقش شرکت توزیع در  آگاه سازی ،  اطلاع رسانی ،  فرهنگ سازی ، ترغیب و تشویق لزوم پیشگیری از سرقت تجهیزات اهمیت و تاثیر گذاری  بالایی دارد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اظهار کرد : بهره گیری  وهم افزایی ظرفیت های شرکت  توزیع برق و نیروی انتظامی،  مهمترین عامل در جلوگیری از سرقتها در سطح شهر و استان میباشد و این  ارتباط نزدیک و تنگاتنگ در کنار  برگزاری جلسات و فعالیت های فرهنگی و تبلیغی  در رسانه ها وفضای مجازی  ؛ مهمترین ابزار در پیشگیری از  سرقت می باشد  .

وی اظهار نمود : ایجاد موانع برای سرقت تجهیزات به خصوص ترانس های کشاورزان  در زمین های کشاورزی ، تامین روشنایی معابر و بلوارها همگی در جلوگیری از سرقت ، تاثیرگذار است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی به بهره گیری از  علائم و لباس های متحد الشکل مامورین ، گشت های شبانه مشترک خودروهای نیروی انتظامی با  پرسنل شرکت توزیع با چراغ های گردان و آژیر درمقابله با سرقت، تاکید کرد .

در پایان این جلسه ،  سید فخرالدین موسوی مدیر دفتر حراست برق استان ضمن تشریح و توضیح آمار و ارقام وضع موجود،گزارشی از  اقدامات انجام شده را ارائه نموده  و باتوجه به همکاری صمیمانه نیروی انتظامی  با شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در جلوگیری از سرقت سیم و کابل مسی در استان ، از زحمات و خدمات  ماموران خدوم نیروی انتظامی و همکاران شرکت توزیع تقدیر و تشکر نمودند.

شایان ذکر است که در این جلسه تدابیر و راهکارهای  مناسبی در حوزه پیشگیری و مقابله با سرقت تجهیزات برق استان قزوین  مورد بررسی وتبادل نظر قرار گرفته و مصوب گردید.