جلسه معاونین آبفای ایلام: تمرکز بر توسعه و جهاد خدمت

جلسه شورای معاونین شرکت با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ستادی در محل سالن جلسات شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام؛ در این جلسه مدیرعامل شرکت، انتصاب مهندس ذوالفقار مهدیزاده، مدیرعامل سابق آبفای استان ایلام را بعنوان معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تبریک و توفیق خدمتگزاری در جهت نیل به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند منان برایشان آرزو نمود.

پرویز ناصری در ادامه در خصوص برنامه های مهم شرکت با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک شده ایم به ویژه در حوزه درآمد، آخرین وضعیت پروژه های در حال انجام، وضعیت پساب فاضلاب و استفاده بهینه از این فرایند، همچنین موضوع سازماندهی نیروی انسانی، آمادگی برای فصل سرما و ساماندهی انشعابات غیرمجاز تاکید داشت.

مدیرعامل آبفای استان همچنین با تاکید بر تکریم ارباب رجوع، حفظ وحدت و انسجام درون سازمانی،رعایت اخلاق سازمان، پرهیز از مسائل حاشیه‌ای، گفت:  با توجه به رویکرد شرکت، برای افزایش خدمات مطلوب به مردم و ارتقای رضایتمندی یک روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی نیاز است تا به این هدف برسیم و لذا همه معاونت ها و مدیران ارشد شرکت موظف هستند نسبت به اجرایی نمودن این رویکرد اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر با همکاری مناسبی که با بسیج سازندگی در حال انجام است پروژه های آبرسانی روستایی در وضعیت مطلوبی قرار دارند به صورتی که تا کنون بیش از ۷۰ درصد این پروژه ها پیشرفت داشته که بخشی از این پروژه های تامین آب شرب، در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

ناصری در ادامه تصریح کرد: اگر خدمات و فعالیت های صنعت آب و فاضلاب به موقع به مردم منعکس شود، موجب خشنودی و رضایت مردم خواهد شد و این امر از مصداق های میدانی جهاد تبیین می باشد.

در ادامه جلسه، مسائل و مشکلات، در حوزه های مختلف کاری مورد بررسی قرار گرفت و به جهت رفع موانع و مشکلات در بخشهای مختلف، هم اندیشی، و راهکارهای لازم در این خصوص ارائه شد‌.