جلسه مدیرعامل و ذیحساب آب منطقه ای گلستان با ذیحساب و کارشناسان سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی وفنی ایران

در راستای اجرای طرح شبکه آبیاری و زهکشی قره سو زرین گل ، با استفاده از تسهیلات بانک توسعه اسلامی جلسه ای با حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان و ذیحساب و مدیران طرح قره سو زرین گل با مدیران و کارشناسان سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی وفنی ایران برگزار شد. […]

در راستای اجرای طرح شبکه آبیاری و زهکشی قره سو زرین گل ، با استفاده از تسهیلات بانک توسعه اسلامی جلسه ای با حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان و ذیحساب و مدیران طرح قره سو زرین گل با مدیران و کارشناسان سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی وفنی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، نماینده مجری طرح شبکه آبیاری و زهکشی قره سو زرین گل در خصوص این جلسه گفت: در این جلسه مباحثی چون پیگیری درخواست ها و اخذ تاییدیه از بانک توسعه اسلامی برای مناقصات مختلف طرح بحث و بررسی شد.

محمد رضا یوری اظهار کرد: نحوه اقدامات قانونی در روند بررسی اسناد مالی پروژه ها که به دلیل مغایرت قوانین بانک توسعه اسلامی و قوانین داخلی پیش آمده و تاخیر در پرداخت تسهیلات از سوی بانک مرکزی ایران پیش آمده بود نیز در این جلسه بحث شد و مدیر عاملوذیحساب به بیان این مشکلات پرداختند ودر نهایت با بحث و تبادل نظر تصمیمات مهمی برای پیشبرد وهرچه بهتر طرح اتخاذ گردید.

یوری بیان کرد: این جلسه که با حضور ذیحساب و مدیر کل امور مالی ونظارت بر وام ها و تسهیلات خارجی سازمان سرمایه گذاری وکمک های اقتصادی و نفتی ایران برگزار شد، با پیگیری های ذیحسابی شرکت، اعلام شد که در اعلام تاییدیه ها از سوی بانک توسعه اسلامی اتفاقات خوبی افتاده و امید است وقفه های پیش آمده بزودی مرتفع شود.

همچنین با دستورات اکید دولت ، مقرر شد پرداختی های تسهیلات مذکور نیز توسط بانک مرکزی ایران به سرعت به حساب پیمانکاران اعمال شود.

در ادامه نیز جلسه کارشناسی و خاص بررسی قوانین مالی طرح با مدیریت ذیحساب شرکت با مدیران و کارشناسان سازمان سرمایه گذاری وکمک های اقتصادی وفنی ایران برگزار ، تا مشکلات پیش آمده در خصوص صورت وضعیت ها حل شود.