جلسه بررسی وضعیت شبکه‌های توزیع برق شهر ازندریان

جلسه بررسی درخواست‌های حوزه شبکه‌های توزیع برق شورای اسلامی شهر ازندریان با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان و مسئولین شهرستان ملایر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان جلسه بررسی وضعیت شبکه‌های توزیع برق شهر ازندریان برگزار شد.

 جلسه بررسی درخواست‌های حوزه شبکه‌های توزیع برق شورای اسلامی آن شهر با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی، مدیر توزیع نیروی برق ملایر، شهردار و اعضای شورای اسلامی ازندریان در محل شهرداری برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این جلسه با اشاره به تلاش‌های کارکنان این شرکت از ابتدای سال جاری برای خدمات ‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به متقاضیان و مشترکین اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها و اهداف شرکت توزیع نیروی برق استان ارائه خدمات مطلوب به مردم است.

علی سهرابی بیدار افزود: به طور قطع افزایش تعامل و هم اندیشی بین دستگاه‌های خدمات‌رسان نقش موثری در تحقق این هدف و خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مردم دارد.

بیگی نژاد، نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از اقدامات توزیع نیروی برق استان و شهرستان ملایر گفت: تمام تلاش ما این است که مردم خدمات دولت را مشاهده کنند که از جمله خدمات موثر دولت، می‌توان به پایداری شبکه‌های توزیع برق اشاره کرد.

در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شهر ازندریان ضمن تشکر از زحمات شبانه‌روزی کارکنان مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان ملایر گزارش مختصری از وضعیت تاسیسات برق شهر ازندریان ارائه کردند.

در ادامه نیز مسائل مربوط به حوزه برق شهر ازندریان توسط هر یک از اعضای شورا مطرح و مقرر شد اقدامات لازم در راستای توسعه و احداث و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق و تامین روشنایی معابر با همکاری و مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری ازندریان صورت گیرد.