در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

جلسه ارزیابی عملکرد شاخص های سال ۱۴۰۲ برگزار شد

جلسه ارزیابی عملکرد سالجاری در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت درمحل سالن جلسات برگزار گردید.

به گزارش برقآب، جلسه ارزیابی عملکرد سال جاری در شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت در محل سالن جلسات برگزار شد. در این جلسه، شیخی فر، مدیر تحول اداری و فناوری اطلاعات شرکت آب منطقه‌ای به منظور اجرای تکالیف مجمع عمومی شرکت، عارضه‌یابی، شناسایی و تقویت نقاط قوت و برطرف نمودن نقاط ضعف و ارتقاء فعالیت‌های شرکت، از ارزیابی عملکرد (جشنواره شهید رجایی) صحبت کرد.

ارزیابی عملکرد (جشنواره شهید رجایی) یکی از ابزارهای مهم ارتقای دستگاه‌های دولتی است که برگزاری این جشنواره می‌تواند مدیران و دستگاه‌های اجرایی را برای عملکرد بهتر و مطلوب‌تر تشویق کند. در این راستا، شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه نیز در دو بخش شاخص‌های عمومی و اختصاصی براساس برشی استان احصاء و به صورت اهداف عملیاتی به صورت سه‌ماهه پایش می‌نماید. این اهداف عملیاتی شامل بررسی عملکرد کارکنان، مدیریت منابع، بهره‌وری و میزان رضایتمندی مشتریان است.

به علاوه، شیخی فر تأکید ویژه‌ای بر ارائه اطلاعات به موقع و مستندسازی فعالیت‌های متناسب با هر شاخص کرد. این اطلاعات در حوزه فعالیت معاونین و مدیران تبیین گردیده و همچنین بروزرسانی نرم‌افزارهایی که عملکرد شاخص‌های ارزیابی شرکت براساس آن‌ها سنجیده می‌شود، در طول سال بسیار مهم است. او امیدوار است که با استفاده از این ابزار نظارتی، شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه بتواند تعالی و توسعه بیشتری را تجربه کند.

با توجه به برگزاری جلسه ارزیابی عملکرد و تأکید مدیر تحول اداری و فناوری اطلاعات بر اهمیت ارزیابی، می‌توان نتیجه گرفت که شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه به منظور بهبود عملکرد و دست‌یابی به اهداف تعیین شده، با استفاده از ابزار ارزیابی عملکرد، عملکرد خود را پیگیری می‌کند و تدابیر لازم را برای تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف اتخاذ می‌کند. این موضوع در طول سال با بروزرسانی نرم‌افزارهایی که عملکرد شاخص‌های ارزیابی را سنجیده می‌کنند، بهبودی قابل توجهی خواهد داشت و باعث تعالی و توسعه شرکت خواهد شد.