جشن تجلیل از پیشکسوتان برق منطقه ای اصفهان برگزار شد

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج ، مراسم تقدیر از ۵۶ نفراز بازنشستگان سالهای ۹۸ و ۹۹ شرکت برق منطقه ای اصفهان که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تاخیر افتاده بود همراه با برنامه های شاد و متنوع با حضور این عزیزان و با حفظ پروتکلهای بهداشتی در سالن دکتر شریعتی برگزار شد.   به […]

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج ، مراسم تقدیر از ۵۶ نفراز بازنشستگان سالهای ۹۸ و ۹۹ شرکت برق منطقه ای اصفهان که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تاخیر افتاده بود همراه با برنامه های شاد و متنوع با حضور این عزیزان و با حفظ پروتکلهای بهداشتی در سالن دکتر شریعتی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان در این مراسم مهندس رسول موسی رضایی مدیرعامل این شرکت ضمن تبریک به همکارانی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند این دوران را سرفصل جدیدی از زندگی عنوان کرد  وگفت: با بازنشسته شدن تنها از یک محیط به محیط دیگر می رویم.

مهندس موسی رضایی گفت:  بازنشستگی  نیز فصلی از زندگی است که مانند دیگر مراحل مواجهه با آن اختیاری نیست و ما باید با روی باز با آن روبرو شویم چراکه بسیاری از اتفاقات زندگی خارج از قوه اراده ماست .

مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان افزود: در این دوران ابتدا باید توکل بر خدا داشته باشیم و در درجه دوم هدفی را دنبال کنیم سوم حواسمان به سلامتیمان باشد و با ورزش ،تغذیه سالم ،مطالعه وعبادت به تقویت جسم و روح خود بپردازیم.

موسی رضایی انسانها را تا آخرین لحظات عمر بی نیاز از یاد گیری ندانست و گفت : دوران بازنشستگی بهترین فرصت برای مطالعه و یادگیری است و باعث شادی روحیه و بهتر شدن زندگی افراد می شود . وی برای عزیزان بازنشسته و خانواده آنان آرزوی موفقیت و بهروزی نمود .

شایان ذکر است در پایان این مراسم با حضور مدیرعامل و معاونین  از ۵۶ نفر از همکاران که به افتخار بازنشستگی نائل گردیده اند با اهدای لوح و هدیه تقدیر گردید و از طرف دفتر بسیج نیز به قید قرعه به سه نفر از همکاران بازنشسته و همسرانشان هزینه سفر به مشهد مقدس اهداءگردید.