جشنواره ورزشی کارکنان صنعت آب و برق گیلان برگزار شد

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، دبیر هیأت ورزش صنعت آب و برق گیلان از رقابت 357 ورزشکار در 6 رشته ورزشی خبر داد.

حمیدرضا ناطقی با اشاره به برگزاری جشنواره ورزشی کارکنان صنعت آب و برق گیلان بمناسبت ایام مبارک دهه فجر اظهار داشت: اختتامیه این جشنواره همزمان با میلاد باسعادت امام زمان (عج) برگزار شد و از برگزیدگان ۶ رشته ورزشی تقدیر بعمل آمد.

وی با بیان اینکه ۶ رشته ورزشی ویژه آقایان برگزار شد تصریح کرد: در رشته فوتسال ، شرکت توزیع برق گیلان مقام اول و آب منطقه ای و شرکت آب و فاضلاب به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب نمودند و در رشته والیبال شرکت آب و فاضلاب به مقام اول دست یافت و شرکتهای آب منطقه ای و توزیع برق گیلان به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود نمودند.

ناطقی در ادامه گفت: در مسابقات طنابکشی تیم ب توزیع برق، مقام اول، تیم الف توزیع برق، مقام دوم و نیروگاه برق لوشان، مقام سوم را کسب نمود همچنین در مسابقات دارت، تیم الف شرکت آب و فاضلاب، مقام اول، تیم برق منطقه ای مقام دوم و تیم های E و F شرکت آب و فاضلاب بصورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.

دبیر هیأت ورزش صنعت آب و برق گیلان همچنین افزود: در رشته فوتبالدستی، مقام اول را تیم الف توزیع برق و مقام دوم، تیم آب و فاضلاب و مقام سوم نیز تیم ب توزیع برق کسب نمود و در مسابقات شطرنج تیمی، مقام اول توزیع برق ، مقام دوم شرکت آب و فاضلاب و مقام سوم به مدیریت برق گیلان رسید.

در مسابقات شطرنج انفرادی مقام اول: رحیم دلجو از توزیع برق ، مقام دوم: مهرداد ذکی پور از آب و فاضلاب و مقام سوم را احمدعلی ابری از مدیریت برق گیلان از آن خود نمودند و در مسابقات شطرنج بلیتس رحیم دلجو از توزیع برق ، محمدعلی عطائی فر از برق منطقه ای و مجتبی شفیعی از شرکت آب و فاضلاب به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند.

وی همچنین خاطر نشان کرد در رشته فوتبالدستی: مقام اول تیمی را  توزیع برق کسب نمود و تیم های آب و فاضلاب و تیم ب توزیع برق به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

ناطقی همچنین افزود: در مسابقات دارت بانوان سکینه امدادی از آب و فاضلاب ، آسیه قلی زاده از برق منطقه ای مقام اول و دوم و احیاء جنگجو از آب منطقه ای و معصومه قلی زاده از آب و فاضلاب بصورت مشترک مقام سوم را کسب نمودند و در مسابقات فوتبالدستی نیز مریم صفاری و هلن مهری از آب و فاضلاب ، زینب آزموده و هاله پورکی از آب و فاضلاب و مطهره مجرد و هانیه عربانی از توزیع برق به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

گفتنی است این رویدادهای ورزشی در سالن های ورزشی آب و فاضلاب، برق منطقه ای و آب منطقه ای برگزار شد و در پایان این رقابت ها شرکت توزیع برق گیلان با ۷ مقام قهرمانی و شرکت آب و فاضلاب گیلان با ۴ مقام قهرمانی در رشته های تیمی و انفرادی بالاترین رتبه را بدست آوردند.