جشنواره ملی آب و رسانه برگزار می شود

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا کردستان گفت: جشنواره ملی آب و رسانه ویژه خبرنگاران، عکاسان، طنزنویسان و فعالان فضای مجازی سراسر کشور در 6 رشته برگزار می شود.

به گزارش برقآب، ادریس شریفی با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به اهمیت و نقش ویژه رسانه ها در عصر حاضر در آگاهی بخشی به افکار عمومی، امکان استفاده از این بستر برای آموزش، فرهنگسازی و ارائه عملکردها در حوزه های مختلف وجود دارد؛ در همین راستا و از آنجا که شرکت های آب و فاضلاب به طور مستقیم با مردم ارتباط دارند لذا برای ایجاد تعامل مناسب با مشتریان نیازمند ارتباط تنگاتنگ با رسانه ها هستند و از این ظرفیت برای فرهنگسازی، انتقال دغدغه ها و انتظارات از مشتریان، ارائه عملکرد و دستاوردها و در نهایت جلب رضایت شهروندان بهره می برند.

وی افزود: در همین راستا شرکتهای آب و فاضلاب شمالغرب کشور( اردبیل – آذربایجان های غربی و شرقی – زنجان – کرمانشاه – ایلام – کردستان) زیر نظر شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور جشنواره رسانه ای در حوزه آب و فاضلاب با حضور خبرنگاران، روزنامه نگاران، فعالان فضای مجازی، عکاسان و طنزنویسان سراسر کشور برگزار می نمایند.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا کردستان با بیان اینکه این جشنواره در رشته های خبر – گزارش – یادداشت – تیتر – عکس و کاریکاتور برگزار می شود، گفت: شرکت در جشنواره برای تمامی خبرنگاران، عکاسان و طنزنویسان رسانه ها و فعالان فضای مجازی آزاد است و هر شرکت کننده می تواند حداکثر در ۲ رشته و در هر رشته ۳ اثر ارسال نماید.

شریفی خاطرنشان کرد: محورهای جشنواره شامل مدیریت و اصلاح الگوی مصرف با تأکید بر نقش بانوان خانه دار و دانش آموزان – حفاظت از منابع آبی و بازچرخانی آب در صنعت و محیط زیست – جهاد آبرسانی و نقش آن در محرومیت زدایی روستاها – جایگاه آب در توسعه محلی، منطقه ای و کشوری – ساماندهی فاضلاب شهری و روستایی و نقش آن در حفظ و ارتقای سلامت – تغییر اقلیم و ضرورت انطباق با کم‌آبی و ارتقای بهره‌وری – تامین آب شرب و چالش های آن برای آبرسانی به کلانشهرها و روستاهای کشور- آب در برنامه های توسعه کشور و جایگاه آن در برنامه هفتم توسعه و اقتصاد پساب و جایگزینی آن در بخش صنعت و کشاورزی است.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی باید در بازه زمانی ۱/۱/۱۴۰۳ لغایت ۳۰/۶/۱۴۰۳ تولید و منتشر شده باشند، تصریح کرد: مهلت ارسال آثار حداکثر تا ۳۰ /۶ /۱۴۰۳ است و داوری آثار توسط اساتید مطرح کشوری در حوزه خبر، عکس و کاریکاتور انجام می شود.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا کردستان تصریح کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره به پست الکترونیکی abfa- resaneh@abfa-kurdistan.ir ارسال نمایند و مراسم اختتامیه جشنواره مهرماه امسال با معرفی و تجلیل از نفرات برتر برگزار خواهد شد.