تمدید مهلت ارسال ایده و طرح به جشنواره «سایه بان ها، چترهای حرارتی و خورشیدی»

مهلت ارسال ايده و طرح به نخستين جشنواره «سايه بان ها، چترهاي حرارتي و خورشيدي» كه پيش از اين تا 10 شهريور تعيين شده بود، تا 14 مهر تمديد شد.

به گزارش برقآب، مهلت ارسال ایده و طرح به نخستین جشنواره «سایه بان ها، چترهای حرارتی و خورشیدی» از تاریخ ۱۰ شهریور تا ۱۴ مهر تمدید شد. این تصمیم به دلیل درخواست‌های مکرر فناوران، پژوهشگران و به ویژه دانشجویان گرفته شد. همچنین، به دلیل اضافه شدن موضوع سایه بان مزارع کشاورزی و گلخانه ها به محورهای اصلی جشنواره، زمان دریافت طرح ها و ایده ها تا ۱۴ مهرماه تمدید شد و زمان برگزاری جشنواره نیز از تاریخ ۱۹ شهریور به ۲۶ مهر تغییر کرد. صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز به جمع مشارکت کنندگان در جشنواره افزوده شدند.

این جشنواره با هدف جذب و حمایت از ایده ها و طرح های فناورانه و خلاق در حوزه مدیریت مصرف انرژی و سرمایش سنتی در محل پارک علم و فناوری نیرو برگزار می‌شود. جذب و حمایت از ایده ها و طرح های نوآورانه و خلاق در حوزه های مختلفی از جمله سایه بان در ساختمان ها و نماهای مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی، سایه بان کولر آبی، کولر گازی و سایر تاسیسات برودتی، سایه بان در محل گذرها و پارک ها، فضای سبز و نیز سایه بان خودروها، اهداف اصلی این جشنواره هستند.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این رویداد ایده ها و طرح های خود را به سایت جشنواره ارسال کنند. آدرس سایت جشنواره به شرح زیر است:
https://www.nri.ac.ir/sunshade