جذب ۹۷۸ اشتراک جدید برق در شهرستان شاهرود

با جذب 978 مشترک جدید برق در شش ماهه نخست امسال، هم اینک شمار مشترکان برق شهرستان شاهرود به 104 هزار و 765 رسیده است.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود با بیان این مطلب عنوان کرد: به منظور تامین برق اشتراک های جدید و توسعه زیرساخت ها، ۱۲ هزار و ۷۸۲ متر شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف احداث شده است.

جمال فرخ زاده با اشاره به این که نصب ۹ ایستگاه هوایی توزیع برق برای تغذیه برق متقاضیان، از جمله اقدامات به عمل آمده محسوب می شود گفت: ظرفیت پستهای برق منصوبه، یک هزار و ۲۰ کیلوولت آمپر است.

وی با اظهار این که عملیات احداث ۹ هزار و ۸۵۸ متر کابل خودنگهدار در نقاط مختلف شهرستان، از دیگر فعالیتهای صورت گرفته به شمار می رود افزود: با تلاش اکیپ های اجرایی این مدیریت، قریب ۱۲ هزار متر شبکه توزیع برق شهرستان، برای استمرار خدمات دهی به مشترکان و پایداری خطوط برق رسانی، اصلاح و بهینه سازی شده است.

فرخ زاده تصریح کرد: با هدف بهبود پروفیل شبکه و پیشگیری از سرقت و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، بهسازی چهار هزار و ۹۴۴ متر شبکه فشارضعیف هوایی روستاهای اردیان، تل، حسین آباد ساغری، امین آباد، فرح آباد و مرادآباد به اجرا درآمده است.

وی خاطرنشان کرد: اجرا و بهره برداری از ۳۰۲ پروژه برق رسانی با سرمایه گذاری ۵۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، از آغاز سال جاری تا به حال انجام شده است.

وی همچنین یادآور شد: برق رسانی به روستای کلاغ زیلی بخش بیارجمند، اصلاح شبکه فشارمتوسط حدفاصل میدان جمهوری تا چهارراه معلم، احداث هفت دستگاه پست هوایی به منظور بهبود پروفیل ولتاژ و ایجاد ظرفیت جهت متقاضیان انشعاب، اصلاح ۱۱ هزار و ۵۳۰ متر شبکه فشارضعیف روستاهای دهملا، یونس آباد و جعفرآباد، بهسازی سه هزار متر شبکه برق روستاهای باغستان و عشقوان بخش بیارجمند و احداث شبکه و پست توزیع برق روستای قلعه حاجی، در زمره ی برنامه های شش ماهه دوم امسال برق شاهرود است.