مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

۴۵۵ هزار تماس ورودی مشترکین استان زنجان در سال ۱۴۰۱ ثبت شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در سال 1401 بیش از 455 هزار تماس مشترکین استان زنجان با مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت ثبت گردیده است.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۵۵ هزار تماس ورودی مشترکین استان زنجان با مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت ثبت گردیده است.

«علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: از تعداد کل تماس های دریافتی توسط مرکز ارتباط با مشتریان شرکت، بیش از ۱۰۰ هزار تماس توسط کارشناسان مرکز مپرای این شرکت پاسخگویی و پیگیری شده و مابقی تماس ها از طریق سامانه های گویا و بر خط راهبری شده است.

وی افزود: بیشترین دلیل تماس با مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آبفا نیز به ترتیب مربوط به ارتباط با سامانه گویای ۱۲۲، قطعی آب و اعلام حوادث می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در ادامه بیان داشت: رسیدگی به امور مشترکین، ثبت درخواست های صوتی، شرکت در نظرسنجی و ارتباط با شرکت مهندسی نیز به ترتیب دیگر دلایل تماس مشترکین با مرکز مپرای شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان امکان ارائه غیر حضوری تمامی خدمات را برای مشترکین مهیّا نموده و مشترکین می توانند این خدمات را از طریق تلفن، اینترنت و پیامک دریافت نمایند.

وی یادآور شد: در حال حاضر امکان دریافت تمامی خدمات آب و فاضلاب اعم از پرداخت قبوض، ثبت حوادث، خرید انشعاب، گزارش انشعابات غیرمجاز، ثبت رقم کنتور، گرفتگی فاضلاب و … بصورت غیر حضوری امکانپذیر می باشد.