ثبت رکورد زمان انتقال پست سیار ۱۳۲ کیلوولت مابین شمال و جنوب استان کرمان

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، عبدالوحید مهدوی نیا مدیرعامل این شرکت گفت: پست سیار برق که لحظاتی قبل وارد حوزه سرزمینی جیرفت شده بود به ایستگاه سرجاز رسید.
مهندس مهدوی نیا افزود: با همکاری نیروهای پلیس راه و راهداری شهرستان جیرفت محموله ترافیکی پست با سلامت از تونلهای ۱۲ گانه جیرفت عبور و به محل نصب رسید که بلافاصله با اقدامات فنی، کار نصب و راه اندازی آن اغاز شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان بیان داشت: در فاصله زمانی نصب ،تست و راه اندازی این پست، همکاری مردم در خاموش کردن وسائل برقی مازاد به ویژه کولرهای گازی می تواند تمرکز نیروهای عملیاتی را بر نصب و وارد مدار کردن این پست را افزایش دهد.

وی از مردم، کشاورزان و صنایع شهرستان جیرفت به واسطه همکاری در کاهش مصرف برق ظرف ۲۴ ساعت گذشته تشکر و قدردانی کرد .

مدیرعامل شرکت از استاندار ، معاون سیاسی استاندار ، فرماندهی نیروی انتظامی استان ، نیروهای پلیس راه شمال و جنوب استان و راهداری شمال و جنوب استان و فرماندار، امام جمعه و شهرداری جیرفت جهت همکاری ارسال محموله ترافیکی ۶۰ تنی پست سیار ۱۳۲ کیلو ولت با پیمایش ۳۵۰ کیلومتر از مبدا رفسنجان تا جنوب استان ایستگاه سرجاز جیرفت تشکر و قدردانی کرد.

وی همچنین همت جانانه مردم جیرفت در این وضعیت را شایسته تقدیر دانست و گفت :بصورت تقریبی اگر ۱۰ هزار کولرگازی مازاد بر مصرف در این فاصله زمانی خاموش گردد و بار شبکه را کاهش دهد، همکاران بنده در اداره برق جیرفت می توانند با خیالی آسوده تر اقدامات فنی موثری را برای وارد مدار کردن پست سرجاز انجام دهند.