تیم فوتسال صنعت آب و برق استان بوشهر قهرمان کشور شد

مسئول ورزش شرکت توزیع نیروی برق و صنعت آب و برق در استان بوشهر گفت: فوتسالیست های صنعت آب و برق استان که از جمعه ۲۴ تیرماه مسابقات خود را در تبریز آغار کرده بود، در نهایت با کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات با دست پر تبریز را به مقصد بوشهر ترک کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، امین معینی در تشریح خبر قهرمانی نماینده استان در مسابقات کشوری اظهار کرد: این دوره از مسابقات با شرکت ۲۰ تیم در شهر تبریز برگزار گردید.

وی بیان کرد: در این رقابت‌ها که نماینده استان با سرپرستی ناصر صدیق فرمانده بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر و مربی گری امین معینی حضور پیدا کرده بود در مجموع هفت دیدار خود با دو مساوی و پنج پیروزی و بدون شکست فاتح این دوره از مسابقات وزارت نیرو شد.

معینی ادامه داد: در بازی فینال که بین دو تیم بوشهر و برق منطقه ای تهران برگزار نماینده استان در یک بازی زیبا و پرهیجان ضمن شکست سه بر دو بر حریف خود در فینال، افتخاری ارزشمند را با نام بوشهر در وزارت نیرو برای خود در ورزش فوتسال ثبت کردند.

معینی ادامه داد: در این رقابت‌ها محمد خسروی از کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با زدن ۹ گل بهترین گلزن این دوره از مسابقات را از آن خود نمود.

وی یادآور شد: در این راستا از تلاش‌ها و حمایت های مدیران صنعت آب و برق در استان و بویژه آقای مهندس حشمتی مدیر عامل و رئیس ورزش صنعت آب و برق بوشهر قدردانی می‌ گردد.