با پیگیری های حجت الاسلام دکتر شجاعی محقق شد:

تکمیل پروژه فاضلاب شهر ابهر به ارزش ۳۲۰ میلیارد تومان

قرار داد تکمیل پروژه فاضلاب شهر ابهر با پیگیری های یک و نیم ساله حجت الاسلام دکتر شجاعی، با ارزشی بالغ بر 320 میلیارد تومان منعقد شد.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تکمیل این پروژه یکی از مهمترین مطالبات مردم شریف ابهر بود که از ابتدای نمایندگی به جدّ پیگیر حل آن بودم.

رییس کمیسیون اصل نود قانون اساسی بیان داشت: پروژه فاضلاب ابهر گرفتار حواشی بود و گره هایی در اجرای آن افتاده بود که با پیگیری های فراوان در سطح ملی و استانی، این مشکلات یکی پس از دیگری حل شده و اکنون قرارداد تکمیل این پروژه منعقد گردید.

وی خاطرنشان ساخت: از دستگاه های اجرایی خواسته ام به دقت پیگیر اجرای این قرارداد به نفع مردم باشند و خود نیز به نمایندگی از مردم بر اجرای آن نظارت خواهم داشت.

این مقام مسئول افزود: تصفیه خانه فاضلاب به عنوان یکی از مظاهر توسعه پایدار، پساب تولیدی را به جای استفاده از آب پاک در اختیار صنایع قرار می دهد و تولید پساب تا زمانی که مدنیت و شهر نشینی وجود دارد ادامه خواهد داشت.

گفتنی است: سیستم تصفیه خانه فاضلاب شهر ابهر با فرآینده برکه تثبیت و هوادهی کار کرده و پساب آن به مدت ۲۵ سال، به صورت بیع متقابل در بخش صنعت شهر ابهر مورد استفاده قرار می گیرد.

شایان ذکر است: خدمات بخش فاضلاب جزء ضرورت های زندگی شهری در عصر حاضر بوده و توسعه زیرساخت های فاضلاب در هر شهری می تواند علاوه بر کمک به حفظ منابع آب زیر زمینی به تامین بهداشت محیط و سلامت شهروندان نیز بیانجامد.