تاکید مدیرعامل آبفای استان اصفهان

تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب دهاقان

مدیر عامل آبفای استان اصفهان به منظور رصد و پیگیری پروژه های آب و فاضلاب، در مناطق مختلف استان به شهرستان دهاقان سفر کرد.

به گزارش برقآب، مدیر عامل آبفای استان اصفهان به منظور رصد و پیگیری پروژه های آب و فاضلاب، در مناطق مختلف استان به شهرستان دهاقان سفر کرد.

حسین اکبریان در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان دهاقان قرار گرفت و بر پیگیری به موقع جذب اعتبارات عمرانی در جهت بهره برداری هر چه سریعتر از پروژه های در حال اجرا تاکید کرد.

وی همچنین با حضور در جلسه پیگیری مصوبات سفر استاندار به شهرستان دهاقان گفت: تامین پایدار آب شرب روستاهای غرب دهاقان و اصلاح شبکه های فرسوده روستایی با هدف کاهش هدر رفت آب شرب از مهمترین برنامه های آبفا در این شهرستان است.

در این جلسه که با حضور منصور شیشه فروش مدیرکل بحران استانداری اصفهان، فرماندار و شهردار دهاقان، اعضای شورای شهر و جمعی از روسای ادارات در محل فرمانداری شهرستان دهاقان برگزار شد ، معاون بهره برداری و توسعه آب و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری آبفای اصفهان، اکبریان را همراهی کردند.

همچنین در این نشست فرماندار دهاقان خواستار تامین اعتبارات لازم برای اصلاح شبکه فرسوده آب و پیگیری پیشرفت فیزیکی پروژه های مصوب سفر استاندار به این شهرستان شد.

در ادامه منصور شیشه فروش مدیر کل بحران استانداری اصفهان گفت: در سفر استاندار اصفهان و هئیت همراه به شهرستان دهاقان، مصوباتی ارائه شد که قطعا به موضوعات رسیدگی خواهد شد.

در پایان این جلسه از زحمات مدیر و کارکنان آبفا منطقه دهاقان در امر خدمات ارزنده آبرسانی به مردم شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.