تولید بیش از ۱.۵ میلیارد کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه شهید بهشتی لوشان

انرژی الکتریکی تولید شده نیروگاه شهید بهشتی لوشان طی سال ۹۹ با افزایش حدود چهار درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از مرزی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون کیلووات ساعت گذشت. به گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، خیراله شجاعی، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق لوشان با بیان این مطلب افزود:‌از ابتدای سال ۹۹ با […]

انرژی الکتریکی تولید شده نیروگاه شهید بهشتی لوشان طی سال ۹۹ با افزایش حدود چهار درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از مرزی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون کیلووات ساعت گذشت.

به گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، خیراله شجاعی، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق لوشان با بیان این مطلب افزود:‌از ابتدای سال ۹۹ با توجه به محدودیت تولید در واحد دو بخار این مجموعه به‌دلیل مشکل در بویلر و کمبود سوخت توانستیم تا پایان سال به تولید خالص یک میلیارد و ۴۲۸ میلیون کیلووات ساعت دست یابیم.
وی افزود: از این میزان تولید ۷۷ درصد توسط واحدهای بخار و ۲۳ درصد توسط واحدهای گازی تولید شده است که با توجه به خروج واحد دو بخار از ابتدای اسفندماه توانستیم این میزان انرژی الکتریکی تولید شده را وارد شبکه سراسری برق کنیم.
شجاعی در ادامه گفت: شرکت مدیریت تولید برق لوشان توانست با اتکا به توانمندی نیروهای خود، تعمیرات اساسی واحد دو بخار را از ابتدای اسفند سال گذشته برای اولین بار توسط شرکت مدیریت تولید برق لوشان آغاز کند، تا با توجه به نوسازی واحد، این نیروگاه بتواند برای نیم قرن دوم تولید انرژی الکتریکی از آمادگی لازم برخوردار شود.​