تولید بیش از ۳میلیون مگاوات ساعت انرژی برق در ۹ ماه ابتدای سال جاری نیروگاه طوس

به همت پرسنل تلاشگر و توانمند، انرژی تولیدی نیروگاه در ۹ ماه ابتدای سال جاری از مرز ۳ میلیون مگاوات ساعت گذشت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حدود ۲۹ هزار مگاوات ساعت افزایش تولید داشته است.

میزان تولید و آمادگی هر چه بیشتر واحدهای نیروگاهی علاوه بر پایداری تولیدات صنعتی و تأمین نیاز شبکه می تواند به پویایی و تحرک چرخه اقتصادی بخش های مختلف، کمک شایانی نماید. به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق طوس، مهندس دلارام از تولید ۳ میلیون و ۴۰ هزار و ۴۵۰ مگاوات ساعت برق در ۹ ماهه سال جاری خبر داد. وی در تشریح این خبر گفت: در ۹ ماهه امسال با همت پرسنل تلاشگر و توانمند و همراهی تمامی امورها در امر بهره‌برداری، نگهداری، تعمیرات اصولی و به موقع، این میزان انرژی برق در پایان آذر ماه سال جاری، تولید گردیده است که تولید انرژی در مدت مشابه سال گذشته ۳میلیون و ۱۱ هزار و ۳۵۹ مگاوات ساعت بوده است.

وی افزود: در طی سه ماهه سوم سال جاری این نیروگاه، آمادگی تولید انرژی به میزان ۳ میلیون و ۳۴۴ هزار و ۶۷۷ مگاوات ساعت را داشته است که بیش از ۹۱ درصد این آمادگی منجر به تولید انرژی شده است.

وی در پایان گفت: این شرکت به عنوان یکی از سه نیروگاه ممتاز در بین نیروگاههای بخار کشور محسوب می شود که این درجه و امتیاز بر اهتمام و دقت در تولید برقی مطمئن و مستمر می افزاید.