در ۱۰ ماهه نخست سال جاری;

تولید برق نیروگاه رامین از مرز ۶.۵ میلیون مگاوات گذر کرد

سرپرست نیروگاه رامین اهواز گفت: با تولید ۵۳۴ هزار و ۵۴۲ مگاوات ساعت در دی ماه، میزان تولید انرژی برق در ۱۰ماهه سال جاری به ۶ میلیون و ۷۸۶ هزار و ۴۴۴ مگاوات ساعت رسید.

به گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، محسن حافظی با اشاره به قدمت بالای واحد‌های تولیدی این نیروگاه گفت: فرسودگی تجهیزات و تغییر کمی و کیفی آب رودخانه کارون مهمترین چالش نیروگاه طی سالهای اخیر بوده و امیدواریم با حمایت های مدیران بالادستی شاهد تامین بودجه لازم، رفع چالشهای فنی و بروزرسانی واحد‌های تولیدی باشیم تا بتوانیم با ظرفیت مطلوبی برق مورد نیاز مردم را تولید کنیم.
وی گفت: تولید پایدار انرژی برق و تامین نیاز مردم و صنایع به این انرژی حیاتی مهمترین رویکرد ما در این مجموعه است و  ضمن حفظ پایداری تولید برق در ماه های پایانی سال، با انجام تعمیرات اساسی و میان دوره ای، آمادگی خود را به منظور تولید حداکثری برق ارتقا خواهیم داد.
سرپرست نیروگاه رامین اهواز افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و با اتمام پروژه های تعمیراتی با آمادگی مطلوبی به استقبال تابستان و پیک برق سال آینده خواهیم رفت.
گفتنی است، نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی، بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در پشتیبانی از شبکه برق کشور ایفا می‌کند.​