مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در سومین جلسه شورای مشاوران جوان شرکت مطرح کرد؛

توسعه گردشگری آبی در استان اردبیل یکی از رویکردهای اصلی شرکت خواهد بود

با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل سومین جلسه شورای مشاوران جوان شرکت برگزار شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در این جلسه با اشاره به اهمیت توسعه گردشگری آبی در استان گفت: این موضوع به عنوان یکی از مسائل مهمی است که متاسفانه در سال‌های گذشته در استان به آن توجه کمی شده است و شرکت آب منطقه ای اردبیل برای سال آینده بعنوان یکی از رویکردهای اصلی این موضوع را مدنظر قرار خواهد داد.

دکتر علی حیدری اناری با اشاره به ظرفیت بالای استان در بحث منابع و تاسیسات آبی اظهار داشت: با وجود ذخایر ارزشمند منابع آب در استان و پتانسیل های کم نظیر آبهای گرم معدنی در سطح استان، باید برنامه ریزی مدونی جهت توسعه گردشگری آبی در استان بعمل آید و شرکت آب منطقه ای اردبیل از هرگونه سرمایه گذاری در این بخش استقبال می کند.

وی با اشاره به اعلام فراخوان شرکت آب منطقه ای اردبیل به منظور جذب سرمایه گذار برای توسعه گردشگری آبی در منابع و تاسیسات آبی استان تصریح کرد: بدون تردید یکی از راههای توسعه گردشگری در استان توجه به ظرفیت بالای منابع آب در استان است و راه برای سرمایه گذاری در این بخش هموار شده است.

دکتر حیدری اناری همچنین عملیاتی نمودن پیشنهادات و ایده های مختلفی که در شورای مشاوران جوان مطرح می شود را به عنوان یک پیشران برای برنامه های توسعه ای شرکت دانست.

گفتنی است در این جلسه اهداف، چالش ها و عارضه های بهره برداری و نگهداری از شبکه های آبیاری و زهکشی و تجربیات جهانی در خصوص گردشگری آبی و ارائه الگوهای قابل بومی سازی در ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.