توسعه شبکه و آبرسانی به مجتمع پتروشیمی بلوار شهید خرمرودی شهر ایلام

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ایلام بیان داشت: با انجام عملیات توسعه شبکه و لوله گذاری به طول 200 متر، مجتمع پتروشیمی واقع در  بلوار شهید خرمرودی شهر ایلام از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، مهندس فتح اله محمدی با اعلام این خبر گفت: به منظور آبرسانی به مجتمع پتروشیمی بلوار شهید خرمرودی، ۲۰۰ متر لوله گذاری با استفاده از لوله پلی اتیلن ۱۱۰ میلی متر انجام و واحدهای  مسکونی این مجتمع به شبکه آب منطقه وصل و از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه با انجام این عملیات، شرایط واگذاری انشعابات  آب به این مجتمع مهیا شده است افزود: امسال فعالیت‌های موثری در زمینه اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شهر انجام گرفته در ماه گذشته بیش از ۵۷۰ متر توسعه و اصلاح شبکه آب در خیابان های شهید نقدی، کوچه نهم خرمشهر و انتهای خیابان های مهارت،  شهر ایلام اجرا گردید.

وی در پایان و با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و برودت هوا از شهروندان  محترم درخواست نمود نسبت به عایق بندی کنتور آب و لوله های آب که در فضای باز  هستند اقدام کنند، و در صورت بروز هرگونه حادثه در انشعابات آب و فاضلاب، مراتب را به مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲  این شرکت اعلام نمایند.