توسعه شبکه آبرسانی شهر دیزج دیز به منظور تامین آب شرب بهداشتی

رئیس اداره آب و فاضلاب ناحیه 1 شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: با توجه به نبود تاسیسات و شبکه توزیع آب شرب در محدوده‌ای از خیابانهای ولیعصر و احمدنژاد شهر دیزج دیز ، طرح توسعه شبکه آبرسانی به طول 120 متر با استفاده از لوله‌های پلی اتیلن سایز 63 و 75 میلی متری اجرا شد.

به گزارش برقآب، رئیس اداره آب و فاضلاب ناحیه ۱ شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: با توجه به نبود تاسیسات و شبکه توزیع آب شرب در محدوده‌ای از خیابانهای ولیعصر و احمدنژاد شهر دیزج دیز، طرح توسعه شبکه آبرسانی به طول ۱۲۰ متر با استفاده از لوله‌های پلی اتیلن سایز ۶۳ و ۷۵ میلی متری اجرا شد.

در راستای رسالت خطیر خود مبنی بر تامین و توزیع آب شرب بهداشتی، اداره آب و فاضلاب ناحیه ۱ شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی، با توجه به رشد جمعیت و گسترش و توسعه شهری، تصمیم به اجرای طرح توسعه شبکه آب در خیابانهای ولیعصر و احمدنژاد شهر دیزج دیز گرفت. این طرح با هدف افزایش تقاضا برای خرید انشعاب آب شرب و ارائه خدمات به شهروندان انجام شد.

محمد بشارت خواه، رئیس اداره آب و فاضلاب ناحیه ۱ شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی، درباره این طرح توسعه شبکه آبرسانی اظهار داشت: این اداره با رعایت کامل استانداردهای لازم، عملیات توسعه آب در خیابانهای ولیعصر و احمدنژاد شهر دیزج دیز را با استفاده از لوله پلی اتیلن به سایز ۶۳ و ۷۵ میلی متر به طول ۱۲۰ متر اجرا کرد.

با تکمیل شبکه آبرسانی در مناطق مذکور، اداره آب و فاضلاب ناحیه ۱ شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی به تامین و توزیع آب شرب بهداشتی و ارائه خدمات مطلوب آبرسانی به شهروندان پرداخته است. عملیات توسعه آب از طریق استفاده از لوله پلی اتیلن به سایز ۶۳ و ۷۵ میلیمتر انجام شده و تمامی استانداردهای لازم در اجرای طرح رعایت شده است.