توسعه زیرساخت‌ های آبرسانی هرمزگان با اجرای شبکه گسترده برق‌رسانی

مديرعامل شركت آب و فاضلاب هرمزگان از اجراي 16 كيلومتر شبكه برق با هدف تامين برق تاسيسات آبفا از ابتداي امسال خبر داد.

توسعه زیرساخت‌ های آبرسانی هرمزگان با اجرای شبکه گسترده برق‌رسانی

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان هرمزگان؛ در یک اقدام بزرگ زیربنایی، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان امسال به اجرای ۱۶ کیلومتر شبکه برق خبر داد که این شبکه در راستای تامین برق پایدار برای ۱۵ پروژه آبرسانی استان ایجاد شده‌است. عبدالحمید حمزه پور، مدیرعامل شرکت، از ساخت این شبکه‌ها در شهرستان‌های حاجی‌آباد، رودان، میناب، بشاگرد، بندرعباس و بستک خبر داده و اعتبار هزینه‌ شده برای این طرح‌های توان‌بخش را ۲۲۰ میلیارد ریال ذکر کرد.

این پروژه‌ها، که با استفاده از بودجه‌ی خود شرکت اجرا شده‌اند، پس از اتمام برای بهره‌برداری و نگه‌داری به شرکت توزیع برق استان تحویل داده خواهند شد. حمزه پور تأکید کرد که احداث این شبکه‌های برق برای بهره‌برداری کامل از تاسیسات آبرسانی بسیار حیاتی بوده و برای پروژه‌های آبرسانی جدید نیز اعتبارات ویژه‌ای در نظر گرفته شده‌است.

به علاوه، وی اشاره کرده که پنج پروژه برق‌رسانی دیگر نیز در حال اجرا هستند، که شامل ۱۱ کیلومتر شبکه در شهرستان‌های جاسک، رودان، بشاگرد، بندرعباس و بستک می‌باشند و با اعتباری معادل ۱۵۰ میلیارد ریال پیش‌بینی می‌شود، که به زودی به بهره‌برداری خواهند رسید.

این اقدامات نه تنها نمایانگر تلاش شرکت آب و فاضلاب هرمزگان برای تقویت زیرساخت‌های پایه‌ای می‌باشد بلکه بهبود خدمات آبرسانی را در استان پیش‌رونده عنوان می‌کند که نهایتاً آثار مثبتی بر کیفیت زندگی مردم منطقه خواهد داشت.