آمادگی برای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین

توسعه زیرساخت‌های آب و فاضلاب در پایانه مرزی مهران

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر نیرو بهمراه مدیرعامل آبفای استان ایلام از زیرساخت های اربعین در بخش آب و فاضلاب بازدید و از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفت.

به گزارش برقآب، در بازدیدی که انجام شد، معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر نیرو به همراه مدیرعامل آبفای استان ایلام از زیرساخت های اربعین در بخش آب و فاضلاب پایانه مرزی مهران بازدید و ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته، بر ضرورت برنامه ریزی مناسب و آمادگی لازم جهت خدمات رسانی بیشتر و بهتر به زائرین اربعین تاکید کرد.

دکتر یزدان رضایی معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت نیرو در این بازدید، بصورت میدانی از تاسیسات آبرسانی و خط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب در پایانه برکت ‌و پایانه مرزی شهید سلیمانی بازدید و اقدامات صورت گرفته را مورد بررسی قرار داد. او از آمادگی لازم برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به زائران اربعین تاکید کرد و از تلاش های صورت گرفته در این زمینه تشکر کرد.

همچنین، پرویز ناصری مدیرعامل شرکت ضمت در این بازدید گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه خدمات رسانی به زائرین ارائه کرد. او اعلام کرد که تمامی مواکب و تاسیسات موجود در مهران به آب پایدار دسترسی دارند و حتی در پارکینگ بزرگی که ۴۰ هزار خودرو را در خود جای می دهد نیز هم آب شرب پایدار و بهداشتی و هم سرویس های بهداشتی تعبیه شده است. او به اقدامات انجام شده در حوزه فاضلاب در پایانه مرزی نیز اشاره کرد و گفت که زیرساخت تاسیسات فاضلاب پایانه مرزی مهران با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال از سال ۱۴۰۱ شروع شده است و تمام تلاش همکاران او در این پروژه این است که قبل از اربعین حسینی افتتاح و به بهره کامل برداری برسد.