توسعه خدمات شهری نیازمند ارتباط دوسویه شهرداری و صنعت برق

مدیرعامل و معاونین شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان روز شنبه به منظور انجام گفتگوهای مشترک و بررسی مسائل مختلف در حوزه برق شهری با علیرضا نادری رئیس و اعضای شورای شهر کرمان دیدار کردند. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، در این دیدار، محمدسلیمانی  مدیرعامل شرکت ضمن […]

مدیرعامل و معاونین شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان روز شنبه به منظور انجام گفتگوهای مشترک و بررسی مسائل مختلف در حوزه برق شهری با علیرضا نادری رئیس و اعضای شورای شهر کرمان دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، در این دیدار، محمدسلیمانی  مدیرعامل شرکت ضمن تبریک به منتخبین دوره ششم شورای شهر کرمان ، به کلیات مسایل فی مابین شرکت و شهرداری اشاره کرد.
وی تاکید کرد: احداث پروژه‌های اصلاح و ساماندهی و توسعه نیازمند تعامل و ارتباط دوسویه با شهرداری است و امیدواریم در دوره جدید مدیریت شهرداری کرمان ، شاهد تعامل هرچه گسترده‌تر و نزدیک‌تر بین این دو سازمان خدمت رسان باشیم.
سلیمانی با اشاره به اینکه شهرداری از نهادهای مهمی است که در راستای اجرای هر چه بهتر امور در کنار این شرکت است، افزود: صدور مجوزهای حفاری، توسعه‌ی شبکه و جابجایی تیرها مستلزم همراهی و همیاری بین نهادهاست.
وی با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت ها و اصلاح شبکه توزیع برق برای تامین برق پایدار در کرمان ، گام دوم انقلاب را تجلی اصول مدیریت جهادی و خدمت رسانی عنوان کردو افزود: قطعا تعامل با شهرداری  و توسعه خدمات شهری ایجاد رضایت مندی در بین شهروندان خواهد کرد.
محمد سلیمانی با اشاره به قدمت  شبکه توزیع برق کرمان ، توسعه و اصلاح زیرساخت های شبکه توزیع برق را برای تامین برق پایدار یک ضرورت دانست .
در این دیدار، علیرضا نادری رئیس شورای شهر کرمان  نیز ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل و مدیران صنعت برق  بر لزوم زیباسازی مبلمان شهری تاکید کرد و افزود: لازم است سازمان‌های بالادستی قوانینی تصویب کنند تا تاسیسات برقی منصوبه در فضاهای شهری از جلوه‌ی بصری زیباتری برخوردار شوند.
وی با تاکید بر ادامه خدمات ارائه شده و تعامل خوب شرکت توزیع برق شمال با مجموعه مدیریت شهری و کارهای مثبت این مدیریت در رابطه با شهروندان، خواستار چاره اندیشی برای توسعه و اصلاح زیرساخت های شبکه برق در مرکز استان شد.
گفتنی است دراین دیدار آقایان قائم پناه «معاون مالی وپشتیبانی» نوروززاده«معاون مشترکین »و جهادی «مدیر توزیع برق کرمان» مدیرعامل را همراهی کردند.​
پیشگیری از حوادث، اتلاف وقت و هزینه و آسیب های شغلی با اجرای دقیق و نظم در کارها
اجرای دقیق و نظم در کارها از دوباره کاری ها،حوادث،  اتلاف وقت و هزینه و آسیب های شغلی جلوگیری میکند.
جلسه ایمنی هفتگی اموربرق جنوب غرب و شمال غرب کرمان صبح امروز  با حضور معاون بهره برداری و مدیردفترایمنی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در محل بوستان استاد شهریار  برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان مهندس محمدمحسنی در جمع مامورین بازرسی و نصب امورهای برق کرمان با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در شبکه گفت:خسارتی که به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی اتفاق می افتد،  به مراتب بیشتر از هزینه تهیه تجهیزات و ابزار ایمنی است که باید با آموزش های دقیق در این زمینه از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.
وی با اشاره به اینکه حفظ سلامت فردی کارکنان از اولویت های سازمان است ، بر انجام صحیح فعالیت ها تاکید کرد و اظهارداشت : اجرای منظم ودقیق فعالیت ها سبب میشود تا در طولانی مدت آسیب های ارگونومی و بدنی به فرد وارد نشود .
محسنی همچنین از کارکنان خواست تا با انجام صحیح فعالیت ها از دوباره کاریهای احتمالی جلوگیری و هزینه های اضافی برسازمان تحمیل نگردد.
افضلی نژاد مدیر دفتر ایمنی نیز با تقدیر از عملکرد نیروهای  اموربرق جنوب غرب و شمال غرب کرمان ، براستفاده از تجهیزات ایمنی برق درشبکه تاکید وبابت تاخیر در تامین کفش و لباس کار  عذرخواهی نمود.
وی ضمن تشریح قوانین اداره کار گفت:  در صورتی که حادثه ای برای نیروهای  صنعت برق یا هر صنعت دیگری رخ دهد و به تشخیص کارشناسان بیمه و اداره کار عدم استفاده از تجهیزات ایمنی توسط نیرو به عنوان دلیل حادثه عنوان گردد عواقب بعدی در انتظار نیروها میباشد لذا جهت حفظ سلامتی و آسایش خانواده تان حتما از تجهیزات ایمنی استفاده نمایید.​