توزیع ۲۹ پکیج برق خورشیدی ۱۰۰ واتی به عشایر شهرکرد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری ؛ مهندس مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت با اشاره به نقش موثر جامعه عشایری در زمینه های تولید و اقتصاد استان و ضرورت توجه لازم به این قشر ، گفت : تعداد ۲۹ پکیج خورشیدی۱۰۰ واتی ( قابل حمل) در بین عشایر شهرستان […]

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری ؛ مهندس مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت با اشاره به نقش موثر جامعه عشایری در زمینه های تولید و اقتصاد استان و ضرورت توجه لازم به این قشر ، گفت : تعداد ۲۹ پکیج خورشیدی۱۰۰ واتی ( قابل حمل) در بین عشایر شهرستان شهرکرد توزیع شد.

وی در ادامه تشرح کرد : از تعداد این پکیج ها ، ۲۱ دستگاه به عشایر بخش لاران و ۸ دستگاه به عشایر منطقه هفشجان تحویل داده شد.

مهندس فرهزاد خاطر نشان کرد : برای توزیع ۸۰۰ دستگاه پنل خورشیدی قابل حمل در بین عشایر استان با همکاری اداره کل امور عشایر، در سال جاری برنامه ریزی شده است ودر فاز اول ۴۰۰ دستگاه آن در بین خانواده های عشایری توزیع خواهد شد.

ایشان هدف از اجرای این طرح را تامین روشنایی ، رفاه و در نگاه کلی بهره مندی خانواده های عشایری از برق خورشیدی ، عنوان کرد.

گفتنی است از ابتدای اجرای این طرح ، توزیع پکیج های برق خورشیدی در بین عشایر شهرستانهای کوهرنگ ، اردل ، فارسان و شهرکرد انجام شده است.