توزیع نیروی برق استان بوشهر در نمایشگاه پژوهش و فناوری

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بیان کرد ، شرکت توزیع نیروی برق و امور انتقال با برپایی 2 غرفه در نمايشگاه هفته پژوهش و فناوری استان بوشهر در دانشگاه خلیج فارس حضور پیدا کردند.

به گزارشخبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان حضور داشت.

جعفر میگلی نژاد در توضیح این خبر اظهار کرد: صنعت برق استان بوشهر با همکاری دفتر تحقیقات ، روابط عمومی ، امور نظارت بر خدمات ، امور انتقال برق استان در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری حضور پیدا کرد.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی صنعت برق و همچنین پروژه های شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برای بازدیدکنندگان تشریح شد.

میگلی نژاد ادامه داد: همچنین با توجه به حضور گسترده دانش آموزان و دانشجویان مباحث متنوعی نیز با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه برق به آنان ارائه شد.

وی اظهار کرد: حضور موثر در نمایشگاه‌ها یکی از برنامه راهبردی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است چراکه این روند بدون تردید به ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه و شرکتهای دانش بنیان و موفقیت های بیشتر این شرکتها کمک وافری می کند.

میگلی نژاد ادامه داد: شرکت‌های دانش بنیان در حوزه تکنولوژی‌ و فناورهای پیشرفته دستاوردهایی ارزشمند برای صنایع مختلف کشور به ارمغان آرودند که صنعت برق نیز برای استفاده از این دستاوردها برنامه ویژه دارد.

گفتنی است نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان بوشهر با هماهنگی مرکز پارک علم و فن آوری استان و در با حضور دستگاه‌های اجرایی، مراکز تحقیقاتی، استارتاپ‌ها و واحدهای فناور به مدت ۲ روز در دانشگاه خلیج فارس برپا شد.