توزیع برق مشهد، دستگاه برتر بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی معرفی و تجلیل شد

در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی که با حضور آقای نظری استاندار و جمعی از مدیران کل ادارات و دستگاه های دولتی استان برگزار شد، آیین تقدیر از دستگاه های اجرایی برتر خراسان رضوی در قالب بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی نیز برگزار و از شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد تجلیل به عمل آمد.

 به گزارش دفتر روابط عمومی در این جلسه، توزیع برق مشهد به دلیل کسب رتبه دوم در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ دستگاه های اجرایی استان، موفق به کسب تندیس جشنواره شهید رجایی شد و لوح تقدیر جشنواره نیز به مهندس رمضانی مدیرعامل توزیع برق مشهد اهدا شد.

در این جلسه دکتر جمشیدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دبیر جشنواره شهید رجایی به ارائه گزارشی از ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان و نحوه انتخاب دستگاه های برتر پرداخت.

توزیع برق مشهد در میان دستگاه های اجرایی ارزیابی شونده در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت قرار گرفت.

فرایند ارزیابی عملکرد تعداد ۵۸ دستگاه از دستگاه های اجرایی استان با همکاری ۲۵ نفر ارزیاب و پس از ۵ هزار نفر ساعت انجام شده است.

شایان ذکر است شاخص های ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ شامل نحوه ارائه خدمات دستگاه و سهولت استفاده، شایسته سالاری در انتصاب نیروی انسانی، اجرا و ارزشیابی دوره های آموزشی مدیران و کارکنان، ارتقا سلامت اداری، ارائه خدمات به شهروندان توانخواه، استقرار نظام رسیدگی به شکایات مردمی، استقرار نظام جامع توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز و آسیب شناسی و بهبود عملکرد می باشد.

در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی تنها دو دستگاه برتر و در مجموع امتیازات شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ معرفی شدند .