توجه به کرامت انسانی کارکنان از مهم ترین اولویت های شرکت برق منطقه ای سمنان است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان به همراه معاون طرح و توسعه و سرپرست معاونت بهره برداری و تعدادی از مدیران این شرکت با کارکنان اپراتور و نگهبان امور انتقال شرق معاونت بهره برداری در منطقه دامغان دیدار و گفتگو نمود. مهندس سیدعلی اکبر صباغ، رئیس هیات مدیره ومدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان […]

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان به همراه معاون طرح و توسعه و سرپرست معاونت بهره برداری و تعدادی از مدیران این شرکت با کارکنان اپراتور و نگهبان امور انتقال شرق معاونت بهره برداری در منطقه دامغان دیدار و گفتگو نمود.

مهندس سیدعلی اکبر صباغ، رئیس هیات مدیره ومدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان در این دیدار با اظهار تشکر از تلاش های ارزنده بخش های اپراتوری و حفاظت فیزیکی دفتر حراست در منطقه دامغان گفت : در صنعت برق ، وظیفه ی هر کس دارای اهمیت است و تلاش و زحمات تمامی کارکنان این صنعت می تواند برقی مطمئن وپایدار را برای مردم شریف استان به همراه داشته باشد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اشاره به اهمیت توجه به کرامت انسانی کارکنان ، بیان داشت : نتیجه فعالیت کارکنان این شرکت ، روشنایی بخشی به منازل و رونق تولید در صنایع می باشد لذا باید محل کار را خانه دوم خود دانسته و عاشقانه به وظایف خود عمل کنیم.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد خوب معاونت بهره برداری در زمینه عدم خطای انسانی در بخش اپراتوری در امور انتقال شرق گفت : دقت در انجام وظایف محوله موجب سلامت جسم و جان همکاران می گردد.

مهندس صباغ ، کسب رضایت مردم را از مهمترین اهداف صنعت برق برشمرد و افزود : کارکنان این شرکت تمامی تلاش خود را جهت پایداری شبکه برق در سطح استان می نمایند.

در ابتدای این نشست ، مهندس مسعود رضایی، مدیر امور انتقال شرق معاونت بهره برداری گزارشی از اقدامات و برنامه های آن امور را در شش ماهه اول سال ارائه نمود .

در ادامه ، جلسه پرسش و پاسخ کارکنان با حضور مدیرعامل و معاونین و مدیران شرکت برق منطقه ای سمنان برگزار گردید .