معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در همایش سراسری فرماندهان بسیج صنعت آب کشور:

تمام کسانی که در حوزه مقدس آب فعالیت می‌کنند بسیجی هستند

محمد جوان¬بخت معاون آب و آبفای وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، در همایش سراسری فرماندهان بسیج صنعت آب کشور که روز چهارشنبه 3 خرداد 1402 به مناسبت آزاد سازی خرمشهر در سالن اجتماعات خلیج فارس شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد گفت: تمام کسانی که در حوزه مقدس آب فعالیت می کنند بسیجی هستند.

به گزارش برقآب، به نقل از شبکه خبری آب ایران، محمد جوان‌بخت در این همایش که با حضور مهدی دانشگر، مدیرکل دفتر مدیرعامل، هیئت مدیره و امور مجلس و فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) شرکت مدیریت منابع آب ایران، میثم جعفر زاده فرمانده مرکز بسیج وزارت نیرو و مشاور وزیر نیرو و رئیس مرکز جهاد آبرسانی و همچنین فرماندهان بسیج شرکت های آب منطقه‌ای کشور تشکیل شد، ضمن تبریک سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: آزاد سازی خرمشهر به دست رزمندگان اسلام نه تنها نقطه عطفی در تاریخ جنگ تحمیلی بلکه کل تاریخ ایران بود و  می توان از آن به  عنوان فتح الفتوح یاد کرد.
وی اظهار داشت: بعد از اشغال خرمشهر توسط نیروهای بعثی، رزمندگان اسلام در یک عملیات فوق العاده بزرگ توانستند با راندن دشمن از خاک خرمشهر آنان و حامیانشان را زمین‌گیر کنند.  این اتفاق برایشان باورپذیر نبود. پس از فتح خرمشهر ارتش عراق با هزارن کشته و اسیر متزلزل شد و فروپاشید.
معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: آحاد مردم مسلمان، وفادار به نظام جمهوری اسلامی ایران و بسیجی هستند و نیز تمام  کسانی که در حوزه مقدس آب فعالیت می کنند نیز بسیجی هستند. بسیج باید به تکالیف فردی و اجتماعی و سازمانی خود درست عمل کند. وظیفه تک تک ما این است که از  نظام جمهوری اسلامی ایران و تمامیت کشور محافظت کنیم تا پرچم مقدس انقلاب اسلامی را به دست صاحب آن  یعنی حضرت ولیعصر (عج) برسانیم.
در این نشست همچنین مهدی دانشگر، مدیرکل دفتر مدیرعامل، هیئت مدیره و امور مجلس و فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) شرکت مدیریت منابع آب ایران، ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: مفتخریم که بیش از ۷ هزار  نفر از همکاران صنعت آب کشور بسیجی هستند. هر چند بارها گفتیم تمام همکاران ما در صنعت آب، بسیجی هستند. چرا که تمام اقداماتشان در امر خدمت به مردم  به صورت شبانه روزی و جهادی است.
در ادامه، میثم جعفر زاده فرمانده مرکز بسیج وزارت نیرو و مشاور وزیر نیرو و رئیس مرکز جهاد آبرسانی بیان کرد: بسیجی باید پویا باشد. آنچه موجب پیروزی رزمندگان اسلام  در آزاد سازی خرمشهر شد باور و ایمانی بود که به خدا و  توانایی خود داشتند. آنها می دانستند در این عرصه به جز یاری خدا و همت و ایمان خودشان کسی نیست که این مسئولیت را بر عهده بگیرد.
در این نشست همچنین حسن رحیم پور ازغدی به سخنرانی پرداخت و در ادامه فیلم سینمایی «غریب» به اکران درآمد.