تلاش جمعی مدیران صنعت برق برای تامین برق پایدار در تبریز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: تمام تلاش مدیران صنعت برق استان تامین برق پایدار بوده و تلاش می شود تا کمترین مدیریت بار اضطراری اعمال شود.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در گفتگو با روابط عمومی شرکت بیان کرد که تلاش همه مدیران صنعت برق، از جمله شرکت توزیع نیروی برق تبریز، به منظور تامین برق پایدار در استان است. او افزود که تلاش می شود تا مدیریت بار اضطراری به حداقل برسد و تاکنون صنایع تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق تبریز به خوبی با آن همکاری نموده اند.

در نشست کمیسیون صنایع اتاق تبریز با حضور فعالان بخش خصوصی و مدیران حوزه انرژی، عباس حسامی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، نگرانی خود را از افزایش دما و اخلال در شبکه برق بیان کرد. وی اشاره کرد که افزایش دما باعث افزایش استفاده از تجهیزات سرمایشی شده و بنابراین برنامه مدیریت بار شبکه تغییر می کند. مدیرعامل با بیان این موضوع اعلام کرد که تمام تلاش مدیران صنعت برق استان برای تامین برق پایدار است و سعی می کنند تا مدیریت بار اضطراری را به حداقل برسانند.

رئیس کمیسیون صنایع اتاق تبریز همچنین توجه به مسئله تامین برق صنایع را یکی از مهمترین دغدغه های فعالان اقتصادی دانست و امیدواری خود را بیان کرد که با تعامل بیشتر با مسئولان دولتی، مشکلات را به حداقل برسانند. او اشاره کرد که در کارگروه کاری انرژی، جلسات کارشناسی متعددی برگزار شده است تا در مورد مسائل مرتبط با تامین انرژی پایدار واحدهای صنعتی، فرهنگ‌سازی و بهینه‌سازی مصرف انرژی و سرمایه‌گذاری در حوزه استارتاپ و نیروگاه‌ها صحبت شود.