مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

تکریم ارباب‌رجوع و پاسخگویی به‌موقع در اولویت کاری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: احترام به درخواست مشترکان و تکریم ارباب‌رجوع باید در اولویت اقدامات قرار گیرد.

تکریم ارباب‌رجوع و پاسخگویی به‌موقع در اولویت کاری

به گزارش  برقاب، طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز و جمعی از معاونان و مدیران شرکت، سجاد ملکی به‌عنوان سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین منصوب شد.
طی این مراسم اکبر فرج نیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، با تأکید بر اهمیت نقش جایگاه معاونت فروش در ارتباط با مشترکین، اظهار کرد: معاونت فروش به دلیل ارتباط مستقیم با مشتری از حساسیت بالایی برخوردار بوده و بر همین اساس احترام به درخواست‌های مشترکان و تکریم ارباب‌رجوع  باید در اولویت اقدامات قرار گیرد.
وی با تأکید بر لزوم توجه به قانون در انجام امور افزود: ارائه خدمات به مشتریان باید با سرلوحه قراردادن دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌ها انجام شود، هیچ شخص یا هیچ نهادی بالاتر از قانون نبوده و حق تفسیر ندارد.
فرج نیا بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق، مجموعه‌ای یکپارچه بوده و تمام همکاران به‌ویژه نیروهای ستادی و صف، باید با همدلی و پاک‌دستی در کنار هم در راستای پیشبرد و تحقق اهداف شرکت گام بردارند.
وی خاطرنشان کرد: تمامی مدیران به‌منظور پیشبرد اهداف هرچه بیشتر از خرد جمعی همکاران استفاده کرده و ایده‌های آنها را موردتوجه قرار دهند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ضمن آرزوی توفیق برای سعید رسالی معاون پیشین خدمات فروش و مشترکین شرکت، گفت: ایمان داریم آقای سجاد ملکی باتوجه‌به تجارب و توانمندی‌های خود در مسیر تحقق اهداف موفق خواهند بود.