تقدیر وزیر نیرو از مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی

با کسب عنوان دستگاه برتر استانی در جشنواره شهید رجایی در شاخص های عمومی و اختصاصی ، دکتر محرابیان وزیر نیرو با اهدای لوح سپاس از مهندس خانی مدیرعامل و کارکنان زحمتکش شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تقدیر بعمل آورد

به گزارش دفتر روابط عمومی آبفای استان ، دکتر محرابـیـان وزیــر نـیــرو با اهدای لوح سپاس از مهندس خانی مدیرعامل و کارکنان زحمتکش شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی بخاطر کسب عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجائی تقدیر بعمل آورد.
در این لوح آمده است :
تامین آب یکی از زیرساخت های اساسی توسعه کشور است و کارگزاران صنعت آب و فاضلاب از این افتخار و توفیق برخوردارند که در ارائه این خدمت بزرگ سهیم باشند.
با توجه به  اینکه نتیجه تلاش های همه جانبه آن شرکت در تحقق برنامه ها و اهداف سالیانه، منجر به کسب عنوان (( استان برتر )) در سطح دستگاهی جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۰ گردیده، از اهتمام مدیران و کارکنان آن مجموعه قدردانی نموده و توفیق روزافزون آنان در ارتقای کمی و کیفی خدمت رسانی به مردم شریف کشورمان را از خداوند متعال خواستارم .
علی اکبر محرابیان
وزیر نیرو

شایان ذکراست؛ جشنواره شهید رجایی با هدف شناسایی و قدردانی از تلاشگران عرصه خدمت ‌و ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها برگزار می‌شود و ارتقای کارآمدی، بهره وری، پاسخگویی و شفافیت عملکرد دستگاه های اجرایی، آگاهی مردم از وضعیت عملکرد دستگاه ها و در نتیجه افزایش اعتماد عمومی می شود در دو بعد شاخص های اختصاصی و عمومی بوده که هر کدام ۱۰۰۰ امتیاز می باشد.شاخص های اختصاصی که عمدتا برگزیده از ماموریتها و فعالیتهای ذاتی شرکت بوده و شامل: جمعیت تحت پوشش آب شهری، جمعیت تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب شهری، آب بدون درآمد، هوشمند سازی سامانه های آبرسانی شهری ، برنامه ایمنی آب می باشد که خوشبختانه با توجه به تعامل مناسب در سطح ملی و استانی و در سایه تلاش و کوشش پرسنل شرکت عملکرد شاخصها غالبا بیشتر از مقدار پیش بینی شده بوده است. همچنین ارزیابی شاخص های عمومی در ۸ محور شامل: نحوه ارائه خدمات دستگاه و سهولت استفاده، شایسته سالاری در انتصاب نیروی انسانی، اجرا و ارزشیابی دوره های آموزشی مدیران و کارکنان، ارتقاء سلامت اداری دستگاه، ارائه خدمت به شهروندان توانخواه، استقرار نظام رسیدگی به شکایات مردمی، استقرار نظام جامع توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، آسیب شناسی و بهبود عملکرد انجام شده است.