تقدیر وزیر نیرو از استاندار آذربایجان شرقی

وزیر نیرو از عملکرد مطلوب پروژه محرومیت زدایی در قالب آبرسانی به 121 روستای محروم و کم برخوردار استان تقدیر نمود.

به گزارش دفتر روابط عمومی آبفای استان،  وزیر نیرو به دلیل عملکرد مطلوب پروژه محرومیت زدایی در قالب آبرسانی به ۱۲۱ روستای محروم و کم برخوردار استان از استاندار آذربایجان شرقی تقدیر به عمل آورد .
پروژه محرومیت زدایی در بخش آبرسانی توسط شرکت آب وفاضلاب استان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا به عنوان نماینده معین قرارگاه با مبلغی حدود ۲۵۰۰ میلیارد ریال در سه مجتمع آبرسانی قشلاقات شهرستان های خداآفرین و کلیبر ، آلمالو هشترود و ستارخان (فاز) ورزقان در حال اجرا می باشد . بابهره برداری از این مجتمع ها روستاهای هدف دارای آب پایدار و با کیفیت خواهند شد . مدت زمان اجرای طرح ۳۰ ماه می باشد و از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ عملیات اجرایی شروع گردیده است.
متن لوح اهدایی به شرح ذیل می باشد: 
بسمه تعالی
جناب آقای رضوی خرم
استاندار محترم استان آذربایجان شرقی
موضوع : آخرین وضعیت عملکرد پروژه های محرومیت زدایی در قالب آبرسانی به روستاهای محروم
باسلام  و احترام ،
باعنایت به اهتمام دولت مردمی سیزدهم نسبت به محرومیت زدایی و ارتقاء و توسعه خدمات آبرسانی ، پایدارسازی کمی و کیفی آب شرب در ۷۱۳۸ روستای محروم و دارای تنش آبی کشور ، با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در قالب جهاد آبرسانی در دستور کار این وزارتخانه قرارگرفته است . بر اساس بررسی های بعمل آمده و با توجه به اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی طرح های مذکور در آن استان ۳۰ درصد می باشد ، عملکرد آن استان در تکمیل پروژه های محرومیت زدایی مطلوب ارزیابی گردیده است . ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری های جنابعالی و مجریان  پروژه ، مقتضی است ترتیبی اتخاذ گردد تا در راستای افزایش رضایتمندی ، در تکمیل و بهره برداری از پروژه های آبرسانی با اولویت روستاهای فاقد آب تسریع صورت پذیرفته و اطلاع رسانی لازم جهت تبیین اقدامات انجام شده به عمل آید .

علی اکبر محرابیان
وزیر نیرو