تقدیر وزارت نیرو از روابط عمومی برق اهواز

معاون وزیر نیرو با تقدیر از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز موفقیت در عبور از پیک ۱۴۰۱ را مرهون تلاش روابط عمومی ها در اقناع افکاری عمومی جهت مدیریت بهینه مصرف انرژی دانست.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی  با تقدیر از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز موفقیت در عبور از پیک دوره مصرف ۱۴۰۱ را مرهون  تلاش روابط عمومی ها در اقناع افکاری عمومی جهت مدیریت بهینه مصرف انرژی دانست.

همایون حائری در لوح تقدیر اهدائی به علیرضا شکرخدائی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به موفقیت در عبور از پیک بار اشاره داشت:اطلاع رسانی مجموعه صنعت برق در گذر موفق از دوره اوج مصرف ۱۴۰۱ در اقناع افکار عمومی و جلب مشارکت مردم و کاهش چشمگیر مصرف انرژی در بخش خانگی نقش تاثیر گذار در دستیابی به موفقیت های صنعت برق در اولین سال دولت مردمی داشته است. ضمن قدردانی از تلاش شما و همکاران روابط عمومی امید است در پرتو عنایات باریتعالی همواره موفق باشید.

لازم به ذکر است روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز به منظور کمک به عبور موفق از پیک تابستان برنامه های مختلفی شامل استفاده از ظرفیت سازمان تبلیغات اسلامی، ارشاد، اوقاف و دفتر سیاست گذاری ائمه جمعه، همکاری نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محترم اهواز استفاده نمود.

همچنین در بخش استفاده از ظرفیتهای رسانه ای با تولید محتوی و حجم عظیم اطلاع رسانی در صدا و سیما، فضای مجازی، سایت های خبری و…. در مسیر تحقق برنامه های مدیریت مصرف و عبور از پیک تابستان گام برداشت