معاون حقوقی ، پشتیبانی مجلس از مدیر عامل آبفای سمنان تقدیر کرد

به گزارش روابط عمومی آبفای استان ، احمد حیدری معاون حقوقی پشتیبانی، مجلس و رئیس ستاد اربعین وزارت نیرو طی لوح تقدیری از محمد طاهری مدیرعامل آبفای استان سمنان بپاس زحمات موثروبی وفقه به زائران اربعین حسینی تقدیر و تشکرنمود.

به گزارش برقآب و روابط عمومی آبفای استان سمنان ، احمد حیدری معاون حقوقی پشتیبانی، مجلس و رئیس ستاد اربعین وزارت نیرو طی لوح تقدیری از محمد طاهری مدیرعامل آبفای استان سمنان بپاس زحمات موثروبی وفقه به زائران اربعین حسینی تقدیر و تشکرنمود.

در قسمتی از تقدیر نامه  معاون حقوقی پشتیبانی، مجلس و رئیس ستاد اربعین وزارت نیرو از مدیر عامل آبفای سمنان آمده است : حماسه پرشور اربعین حسینی سید و سالار شهیدان با حضور خیل عاشقان و دلدادگان حضرت ابا عبدا…الحسین (ع) در اوج وحدت ، عزت و در کمال امنیت و آرامش و خدمت رسانی به زائرین گرانقدر در راهپیمایی عظیم معنوی اربعین با ایجاد و توسعه زیر ساخت های لازم در قرارگاه های اربعین وزارت نیرو برگزار گردید.

لذا بدینوسیله از تلاشهای موثر، متعهدانه ، شبانه روزی و بی وقفه جنابعالی و دست اندرکاران صنعت آب و برق در برگزاری با شکوه مراسم راهپیمایی اربعین سال ۱۴۰۱ سید و سالار شهیدان که جز با عشق و ارادت خالصانه به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت میّسرنمی گردد قدردانی و تشکر می نمایم.

توفیق بیش از پیش ، روزافزونتان را در مسیر اعتلای اسلام ، کشور و خدمت به آحاد مردم عزیز از درگاه احدیت مسئلت دارم .