تقدیر معاون آب و آبفا از مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی

معاون آب و آبفا و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با اهدای لوح تقدیر از مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی برای برگزاری شایسته مراسم پنجاهمین سالگرد بهره برداری از سدهای ارس و میل و مغان قدردانی نمود. به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی، در این لوح […]

معاون آب و آبفا و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با اهدای لوح تقدیر از مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی برای برگزاری شایسته مراسم پنجاهمین سالگرد بهره برداری از سدهای ارس و میل و مغان قدردانی نمود.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی، در این لوح تقدیر که به امضای مهندس تقی زاده خامسی برای مهندس یوسف غفارزاده، مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی رسیده آمده است:

در طول نیم قرن گذشته احداث و بهره برداری مشترک از سدهای ارس و میل و مغان بر روی رودخانه مرزی ارس با تلاش مضاعف مهندسین و تکنسین های فنی در دو سوی ارس به انجام رسیده و برگ زرینی از افتخارات دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان است.

با توجه به حضور مؤثر جنابعالی در کمیسیون های مشترک دائمی بهره برداری از منابع آب و انرژی ارس با جمهوری آذربایجان و مشارکت در برگزاری مراسم پنجاهمیان سال بهره برداری از سدهای ارس و میل و مغان با حضور وزیر نیرو در دهم خرداد ماه ۱۴۰۰، از تلاش های مجدانه و دلسوزانه جنابعالی در برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال، سلامتی و توفیق روزافزون شما را خواستارم.

تقی زاده خامسی

معاون آب و آبفا و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران

لازم به ذکر است مهندس خامسی در لوح های جداگانه ای از زحمات بی دریغ مهندس جلیل زاده، معاون حفاظت و بهره برداری؛ مهندس رحیم ذاکری، مدیر بهره برداری و نگهداری از سد و نیروگاه ارس و مهندس علی آخوندزاده، مدیر دفتر مهندسی رودخانه ها وسواحل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی قدردانی نموده است.