تقدیر مدیر آبفا کلانشهر اهواز از عملکرد نیروی انتظامی

در جلسه ای که با حضور مدیران آبفا و فرماندهان انتظامی شهر اهواز برگزار شد،از عملکرد ماموران و فرماندهان نیروی انتظامی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا اهواز در این جلسه که به میزبانی آبفای کلانشهر اهواز برگزار شد سعید دشتی زاده گفت؛ عملکرد ماموران نیروی انتظامی اهواز به ویژه در ۴ ماه گذشته در

راستای کشف درب منهول های سرقت شده و بازگرداندن بخش قابل توجهی از این تجهیزات به آبفا ستودنی است.

مدیر آبفا کلانشهر اهواز افزود؛ سرقت درب منهول های فاضلاب از ابتدای سال جاری مشکلات فراوانی را برای شهروندان و آبفا اهواز ایجاد کرده است ولیکن پس از برگزاری جلساتی با فرماندهان نیروی

انتظامی کلانشهر اهواز و تلاش های ماموران خدوم نیروی انتظامی بخش قابل توجهی از این درب منهول ها کشف و برای نصب مجدد به آبفای اهواز تحویل داده شد.

دشتی زاده تصریح کرد؛برخورد با سارقین و مال خران حجم سرقت ها را به صورت چشم گیری کاهش داده است و امیدواریم با استمرار این عملیات سرقت درب و رینگ منهول های فاضلاب به کمترین میزان

ممکن برسی تا با کاهش خطرات جانی و مالی موجب آسایش خاطر شهروندان و حفظ سرمایه های آبفای اهواز شود.

در ادامه این نشست جناب سرهنگ دالوند توضیح داد؛ با تلاش شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی شهر اهواز سرقت درب منهولهای فاظلاب کاهش چشم گیری داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی کلانشهر اهواز افزود؛ نیروی انتظامی اهواز ضمن افزایش تعداد گشت های شبانه روزی خود برخورد با سارقین و مال خران را در دستور کار خود قرار داده است.

همچنین جناب سرهنگ دالوند ضمن تقدیر از عملکرد آبفا گفت؛ اکنون تلاش های شبانه روزی کارکنان و مدیران آبفا اهواز پس از بارندگی های اخیر به خوبی مشهود است.

وی در پایان افزود؛ امیدواریم با ادامه روند فعلی و تکمیل سایر پروژه های فاضلاب در آینده ای نزدیک مشکلات باقیمانده در برخی مناطق شهر به کمترین میزان کاهش یابد.