تقدیر فرماندار پاکدشت از مسوول روابط عمومی امور منابع آب پاکدشت

فرماندار شهرستان پاکدشت از " جعفربنی عامر" مسوول روابط عمومی امور منابع آب شهرستان پاکدشت به مناسبت روز روابط عمومی با اهدا لوح تقدیر به عمل آورد.

به گزارش برقاب، تقدیر فرماندار پاکدشت از مسوول روابط عمومی امور منابع آب پاکدشت

در متن این لوح آمده است:

جناب آقای بنی عامر

مدیر محترم روابط عمومی امور منابع آب پاکدشت

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی نشان دهنده اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی، اطلاع رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی است. در شرایطی که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و رئیس جمهور محترم بر جهاد نبیین و انعکاس اقدامات و دستاوردهای دولت برای مردم تاکید دارند، روابط عمومی ها نقش مهمی برای بیان دستاوردها  و امیدافزایی و نیز ایجاد ارتباط مردم با مجموعه ها و دستگاه ها، ایفا می کنند.

روابط عمومی و ارتباطات یک دانش، مهارت و هنر است به ویژه آنکه در مقطع زمانی کنونی با گسترش روزافزون ابزارهای ارتباطی و فضای مجازی و نقش آن در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی؛ باید از رهگذر نواندیشی، ابتکار و خلاقیت در مسیر اعتمادبخشی، مشارکت آفرینی و آگاه سازی گام برداشت.امروز معرفی بیش از پیش شهرستان پاکدشت به عنوان درالشهداء، قطب صنعتی و منطقه نمونه گردشگری گل و گیاه با استفاده از هنر روابط عمومی ها و ظرفیت رسانه ها ضرورت دارد. اینجانب فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی علی الخصوص جنابعالی تبریک و  تهنیت عرض نموده، سلامتی و توفیقات روزافزون همه عزیزان را از خداوند سبحان خواستاریم.