تقدیر در عرصه ارتباطات و آگاهی رسانی از روابط عمومی آب منطقه ای قزوین

معاون دفتر امور اجتماعی و روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران با اهداء لوح تقدیری از اقدامات ارزشمند مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان قزوین در عرصه ارتباطات و آگاهی رسانی تقدیر و تشکر بعمل آورد.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین در عرصه ارتباطات و آگاهی رسانی از روابط عمومی آب منطقه ای قزوین تقدیر شد.

در متن این لوح تقدیر که به امضاء محمدحسین رنجبران، معاون دفتر امور اجتماعی و روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران رسیده، آمده است:

جناب آقای فراس خواجوی

مدیر محترم روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان قزوین

مدیریت بهینه، پایدار و مشارکت گرای صنعت آب کشور، علاوه بر بهره گیری از دانش فنی مهندسی و مدیریتی، بر مهارتهای ارتباطی و آگاهی رسانی تکیه دارد. این روند با حضور متعهدانه و با انگیزه، مبتنی بر دانش و تخصص و برآمده از شناخت جامعه و مسئولیت اجتماعی شکل می گیرد و مجموعه امور اجتماعی و روابط عمومی شرکتهای آب منطقه ای کانون مرکزی این حرکت موثر هستند.

ضمن ارج نهادن به اقدامات ارزشمند جناب عالی در عرصه ارتباطات و آگاهی رسانی و به پاس خدمات، تلاشها و نقش آفرینی موثر در آگاهی بخشی، آموزش و فرهنگ سازی در مدت تصدی دبیری شورای منطقه ۳، از تلاش های ارزنده شما در این مسئولیت قدردانی می کنم. سلامت، بهروزی و توفیق روزافزون جناب عالی را در دستیابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت هدایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دستیابی به اهداف والای وزارت نیرو و خدمت خالصانه به مردم شریف ایران اسلامی، از درگاه خداوند متعال خواستارم.