تقدیر استاندار سمنان از مدیرعامل شرکت توزیع برق استان

استاندار سمنان از مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در راستای اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع مشکلات واحدهای تولیدی تقدیر و تشکر کرد. در بخشی از متن تقدیر نامه علیرضا آشناگر استاندار سمنان خطاب به سیدمحمد موسوی زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان آمده است : “توجه به مقوله تسهیل گری […]

استاندار سمنان از مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در راستای اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع مشکلات واحدهای تولیدی تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از متن تقدیر نامه علیرضا آشناگر استاندار سمنان خطاب به سیدمحمد موسوی زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان آمده است : “توجه به مقوله تسهیل گری در سرمایه گذاری و رفع موانع تولید برای دست یابی به اقتصادی پویا و بالنده، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. پیگیری و اجرای برنامه های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ، به عنوان یکی از مولفه های مهم و اساسی در تحقق امر مذکور می باشد. بدین وسیله از زحمات و تلاش های ارزنده جناب عالی و همکاران محترم در راستای اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان تقدیر و تشکر می نمایم.”