تقدیر از مدیر عامل آبفای استان سمنان

به گزارش روابط عمومی آبفای استان حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیدمرتضی مطیعی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه سمنان و سید محمد ر ضا هاشمی استاندار و رئیس ستاد اربعین استان سمنان، طی لوح تقدیری از دکتر طاهری مدیرعامل آبفای استان سمنان بپاس زحمات و تلاشهای خالصانه و خدمت به زائران اربعین حسینی تقدیر و تشکرنمودند.

در قسمتی از تقدیر نامه آمده است :بی تردید خدمت در آستان رفیع اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و بویژه وجود پر برکت سرور و سالار شهیدان آقا ابا عبدا…. الحسین (ع) توفیقی بی بدیل و گوهری کمیاب است که در سفره ی خان نعمت اربعین ، و به لطف حضرت سبحان برای شما فراهم گردیده است و چه دلنشین در هوای دلدادگی و چه زیباست رویت ناب ترین جلوه های خدمت درآستان حضرت ارباب ، گوارایتان باد شهد ناب ارادت و به کامتان باد جرعه جرعه صهبای دلداگی و خدمت.

ما نیز به سهم خود در ردای خادم خادمین اربعین بر خود لازم می دانیم از زحمات و تلاشهای خالصانه جنابعالی در پیشبرداین هدف عظیم تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال طلب نمائیم ، امید که در سایه سار الطاف حضرت ولی عصر (عج) ، همواره موفق و منصور باشید.

 

تقدیر از مدیر عامل آبفای استان سمنان