تقدیر از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، مدیر عامل و مدیران برق شهرستان ها به مناسبت هفته دفاع مقدس از رزمندگان و ایثارگران شاغل در ستاد و مدیریت های برق شهرستان های حوزه عملیاتی شرکت قدردانی نمودند. مهدوی نیا مدیر عامل شرکت طی این دیدار با اشاره به رشادت های ارزنده ایثارگران و رزمندگان […]

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، مدیر عامل و مدیران برق شهرستان ها به مناسبت هفته دفاع مقدس از رزمندگان و ایثارگران شاغل در ستاد و مدیریت های برق شهرستان های حوزه عملیاتی شرکت قدردانی نمودند.

مهدوی نیا مدیر عامل شرکت طی این دیدار با اشاره به رشادت های ارزنده ایثارگران و رزمندگان بیان نمود: خون شهدا و صبر و استقامت رزمندگان میراث گرانبهای کشورمان می باشد و بایستی در همه حال شکر گزار و قدردان آن باشیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند وظیفه همه مردم و در صدر فعالیت‌های مسئولان است.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود تصریح کرد: انتقال درست فرهنگ ایثار به نسل آینده می‌تواند به عنوان یک فرهنگ برتر به تمام دوران و نسل‌ها  منتقل گردد.

در پایان به پاس صبر و ایثارگری رزمندگان و ایثارگران شاغل در شرکت با اهداء لوح تقدیر از این عزیزان تقدیر بعمل آمد.