تقدیر از روزه اولی ها ویژه فرزندان کارکنان شرکت توزیع برق استان سمنان

به مناسبت عید سعیدفطر، از فرزندان همکار “نماز و روزه اولی” شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان تقدیر به عمل آمد. دبیر شورای فرهنگی شرکت توزیع برق استان گفت: به منظور رشد و اعتلای روحیه معنوی و دینی فرزندان همکار نماز و روزه اولی، طرح تشویق این عزیزان براساس مصوبه شورای فرهنگی شرکت انجام شد. ابوالفضل […]

به مناسبت عید سعیدفطر، از فرزندان همکار “نماز و روزه اولی” شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان تقدیر به عمل آمد.

دبیر شورای فرهنگی شرکت توزیع برق استان گفت: به منظور رشد و اعتلای روحیه معنوی و دینی فرزندان همکار نماز و روزه اولی، طرح تشویق این عزیزان براساس مصوبه شورای فرهنگی شرکت انجام شد.

ابوالفضل همتی افزود: به دلیل شرایط کرونایی و در آئین هایی جداگانه در حوزه ستادی و مدیریت های توزیع برق در شهرستان های استان، لوح تقدیر و هدایایی به ۲۴ نفر از فرزندان همکار نماز و روزه اولی این شرکت اعطا شد.

در بخشی از لوح تقدیر سید محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت خطاب به فرزندان همکار روزه اولی آمده است:” اینک که با استعانت پروردگار متعال و تلاش مجدّانه خویش، توفیقی حاصل شد و در ماه مبارک رمضان، ماه عبادت های عاشقانه، نیایش های عارفانه و بندگی خالصانه، برای نخستین سال به میهمانی خدا رفته و توفیق روزه داری نصیبتان گشته است، مفتخرم که اولین بهار بندگی و قبولی در میهمانی باشکوه الهی را به شما “نماز و روزه اولی” گرانقدر تبریک گفته، ضمن تهنیت عید سعید فطر، امید است همواره دلتان روشن به نور حضرت حق باشد.”