رمز موفقیت اجرایی شدن استراتژی ها

تفکر سیستمی و اتحاد سازمانی

معاون هماهنگی توزیع توانیر در جلسه تودیع و معارفه مدیران عامل برق منطقه ای و شرکت توزیع برق اصفهان: تفکر سیستمی و اتحاد سازمانی رمز موفقیت اجرایی شدن استراتژی ها است.

به گزارش برقآب، معاون هماهنگی توزیع توانیر در جلسه تودیع و معارفه مدیران عامل برق منطقه ای و شرکت توزیع برق اصفهان با اظهار خوشحالی مطرح کرد: خوشحالیم از اینکه در جمع همکارانمان در شهر اصفهان هستیم به حمدا… مدیران صنعت برق در شهر گنبدهای فیروزه ای بسیار تلاشگر و فعال می باشند و با توجه به اینکه این شهر قطب فرهنگ، هنر و صنعت می باشد مدیران منتخب نیز تجربیات مختلفی در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و علمی داشته اند و صد البته که این نوع تدبیر را می توان ناشی از یک نگرش دانست که می‌تواند در تمام حوزه‌های عملیاتی و مبتنی بر تجربه و تصمیم گیری در تمام شرایط از جمله بحران به خوبی مشاهده کرد.

پیر پیران در ادامه گفت: خدمت به مردم مهمترین اصول مدیریت است و چنانچه که امام حسین علیه السلام می فرماید خدمت به مردم از نعمات پروردگار است و باید در این مسیر توجه جدی به خدمت بی منت و آسان ایجاد شود.

وی تصریح کرد : تفکر سیستمی و اتحاد سازمانی رمز اصلی و موفقیت در چشم اندازها و استراتژی‌های هر شرکت است و باید همکاران در صنعت برق بدون توجه به گروه و ساختارهایی که دیدگاه‌های سلیقه گرایانه دارد به صورت متحد به دنبال برق رسانی پایدار و مطمئن برای مردم باشند.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت بر قلبها هم در خصوص همکاران و هم ارتباطات مردمی می تواند موجب تسهیل فرآیند ها شود.
وی در پایان تمرکز بر روی جامعه دیجیتال را یکی از اصول این صنعت عنوان کرد و افزود: باید در بهینه سازی عملکرد و افزایش سرعت پاسخگویی در تمامی مواقع به خصوص در مواقع بحرانی توجه جدی داشته باشیم.