تفاهم نامه همکاری های علمی و پژوهشی بین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) منعقد شد

به منظور تقویت و توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی، تفاهم نامه مشترکی بین داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و سید علی قاسم زاده، سرپرست دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، امضا شد.

به گزارش روابط عمومی، همکاری گسترده در زمینه ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه، تشکیل اتاق فکر مشترک در زمینه موضوعات پژوهش‌های کاربردی مربوط به آب و فاضلاب، تعریف و انجام اولویت های پژوهشی مشترک، ایجاد زمینه‌های همکاری در خصوص طرح‌های پژوهشی و برگزاری دوره‌های آموزشی، مشاوره در مورد مشکلات شرکت توسط اساتید و متخصصین دانشگاه، نظارت بر پروژه‌های تحقیقاتی مصوب شده شرکت، برگزاری نشست‌های مشترک در زمینه حل معضلات آب و فاضلاب استان و همچنین حمایت از پایان نامه‌های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا که در موضوعات مرتبط با فعالیت شرکت آب و فاضلاب انجام شود، از مهمترین محورهای همکاری طرفین در این تفاهم‌نامه است.

 بیرنوندی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب در این نشست با اشاره به لزوم حضور اساتید دانشگاه در شرکت و آگاهی بیشتر از مسائل و مشکلات، از رفع نیازهای بخش صنعت توسط پتانسیل های علمی موجود در دانشگاه به عنوان یک فرصت نام برد.

قاسم زاده نیز با اشاره به شعار سال و فرصت خوبی که برای دانشگاه و صنایع به وجود آمده، گفت: به دنبال ارتباط مستمر و گسترش همکاری‌های نتیجه دار با بخش های مختلف صنعت هستیم.