تفاهم نامه همکاری روابط عمومی آبفا و هیات فوتبال شهرستان اصفهان

روابط عمومی آبفای استان اصفهان و هیات فوتبال شهرستان اصفهان تفاهم نامه همکاری امضا کردند. این تفاهم نامه که به امضای مهرداد خورسندی، مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و جعفر جعفری هرندی رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان رسیده، با هدف استفاده از توانمندی های طرفین در خصوص فرهنگ سازی مصرف بهینه […]

روابط عمومی آبفای استان اصفهان و هیات فوتبال شهرستان اصفهان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم نامه که به امضای مهرداد خورسندی، مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و جعفر جعفری هرندی رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان رسیده، با هدف استفاده از توانمندی های طرفین در خصوص فرهنگ سازی مصرف بهینه آب منعقد شده است.

بر اساس این تفاهم نامه هیات فوتبال شهرستان اصفهان تمام محیط های ورزشی روباز و سرپوشیده خود را برای انجام فعالیت های تبلیغاتی، آموزشی و برپایی جشنواره های فرهنگی در اختیار روابط عمومی شرکت آّب و فاضلاب استان اصفهان قرار می دهد.

روابط عمومی آّبفای استان اصفهان نیز متعهد می شود تا ضمن برگزاری جلسات مشترک آموزشی با محوریت مدیریت مصرف آب برای مربیان و اعضای تیم های فوتبال به ویژه تیم های کودکان و نوجوانان و همچنین تامین اقلام فرهنگی مورد نیاز جلسات و کارگاه های آموزشی هیات فوتبال، نسبت به برگزاری تورهای بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب برای ورزشکاران اقدام کند.