تفاهم نامه همکاری بین آبفا و معاونت سما دانشگاه آزاد گناباد

در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه و درست آب در میان دانش آموزان تفاهم‌نامه ای بین معاونت آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی گناباد و امور آبفا گناباد منعقد گردید. به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان گناباد، جواد سالاری سرپرست امور آبفا گناباد در آیین انعقاد این تفاهم نامه […]

در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه و درست آب در میان دانش آموزان تفاهم‌نامه ای بین معاونت آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی گناباد و امور آبفا گناباد منعقد گردید.

به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان گناباد، جواد سالاری سرپرست امور آبفا گناباد در آیین انعقاد این تفاهم نامه همکاری با تاکید بر لزوم آموزش و فرهنگ‌سازی از سنین پایه گفت: به منظور نهادینه سازی و گسترش فرهنگ مصرف بهینه آب میان نسل آینده ساز ایران و بهره گیری موثر از کودکان و نوجوانان در ایفای نقش و ترویج فرهنگ صرفه جویی، این تفاهم‌نامه دوجانبه همکاری منعقد می گردد.
وی افزود: از جمله مسائل مطرح شده در این تفاهم‌نامه، بهره گیری از توان، تجربیات، امکانات حضوری و مجازی و ظرفیت‌های آموزشی و فرهنگی مدارس سما برای آگاهی بخشی به کودکان و نوجوانان درباره ارزش آب، انجام کارهای علمی و پژوهشی توسط دانش آموزان در این زمینه و اهمیت مدیریت مصرف بهینه این موهبت الهی است.

روح الله امیری، معاون آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه گفت : مجموعه سما با بهره گیری از پتانسیل کادر آموزشی و نیز دانش آموزان مستعد خود می تواند پایه گذار ترویج فرهنگ استفاده صحیح از آب باشد و امیدواریم بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم زده و گامی برای فرهنگ‌سازی برداشته باشیم.